tid för djur?
Hej
Anledingen att jag inte skaffat marsvin innan är för att jag är tveksam till om det går bra när man jobbar heltid. Men nu har jag pratat med två marsvinsägare som säger att de med bara är hemma morgnar/kvällar på vardagar, att de är ok eftersom de har varandra (nassarna alltså)
Vad säger ni, har man tid om man inte är hemma förrän 18-19 varje vardag? Vill inte skaffa djur som blir olyckliga..
Inga problem alls eftersom marsvinen har varandra. Ger du sedan dom en stund varje kväll och helgerna så är dom så glada så.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Det låter jättebra :) Du bekräftar vad jag hört innan, glad jag blir. Tackar!
Det går säkert bra. Själv jobbar jag bara halvtid. Annars skulle jag inte kunna ha så många djur som jag har (fast jag ska dra ner på antalet när de går bort av naturliga orsaker.)
# 1 Kan bara hålla med. Har de varandra under dagen mår de alldeles utmärkt.
Jag ger dom mat och allt jag innan man drar till skolan. Sedan är jag med pojkvännen också efter skolan (oftast) så det blir samma här, Mest kvällar och mornar som man tar hand om dom! 

Det går säkert jätte bra. Dom har ju varandra. jag brukar ge dom mat innan jag går på mogonen och sen får dom lite mat och tid med mej på kvällen. :D