Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: minneslund
Läst 3193 ggr
Abico
0

Vila i frid Tilda ?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Världen känns lite gråare och tommare nu. Finaste Tildisen Gråter

Hanna 

[jejjas]
0

Beklagar värkligen Hanna.. Vila i frid vackara Tilda <3 Gråter

[Licroana]
0

Nej, usch vad tråkigt! :-/

vila i frid, grisen!

Fridaaaa
0

Vila i Frid<3Kyss

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Maijah]
0

Finner inga ord, vad hände? :'-( Tröstkramar i massor!

Vila i frid sötaste Tilda <3

Lyan
0

Tottan lilla Gråter

Vila i Frid Tilda <3

[nono39]
0

vila i frid tilda <3 vad hände?
hur gammal blev hon=?

queenlinnea
0

Åh nej! Gråter Kramar till dig Hanna.

Finaste mormor-Tilda, sov gott<3

Moa-16
0

Vad tråkigt.. beklagar sorgen, RIP Tilda.

Atensia
0

Sov sött fina Tilda <3

/Amanda & 5 marsvins flickor :)

Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

EvaLuna
0

Åh så tråkigt. Sov gott finaste lilla gris

[tigersprang]
0

jag har verklugen jätte svårt för att gråta, men under "filmen" grät jagGråter

vila ifrid lilla Tilda! RIP!!

stackars  dig! tröstkramar!

Abico
0

Det är helt ofattbart att hon inte är här hos mig längre…
Hon har haft urinvägsinfektion i ett par dagar men när uvi-symptomen (illaluktande urin och att hon kissade ner sig själv så att hon blev alldeles blöt) försvann efter en massa matande med tranbärsdricka och hon ändå fortsatte gnälla och skrika när hon kissade och bajsade och avföringen var blodig, misstänkte jag att det kunde vara urinsten också.
Röntgen visade på en ärtstor sten och jag hade redan på förhand bestämt att det inte var aktuellt med operation om det var urinsten eftersom det är såpass stor risk att dom inte klarar operation och att komma igång efteråt, ihop med att det ofta är något som kommer tillbaka. Så Tildisen fick somna ifrån allt det onda där i min famn.

Hon blev inte ens tre år, en ålder för låg för alla marsvin men speciellt för de som är lika underbara som Tilda.

Hanna 

[Tisslibiie]
0

Beklagar! Fy nu rinner tårarna på mig… Sov gott älskade Tilda!<3

Aristarcos
0

Usch vad tråkigt… hon var ju så fiiiin…kram från mig

[Strawberi]
0

Men va? Nej. Såhär skulle det inte gå. Mamma Tilda är död? Ursh vad jag tjurar. Jag hade hoppats på träffa Sophies mamma innan hon själv gick med. Nu får vi tänka att sophie får vara med sin mamma och pappa igen i himmelen. Jag vet hur det är Hanna för samma sak hände ju mig med min Sophie. Och man känner sig så himla powerless.

Jag lider med dig Hanna. Något fruktansvärt. Massa himla tröstkramar från mig och barnbarn här hemma. Vi hoppas att Mamma Sophie och Mormor Tilda har det bra tillsammans. ?

FeliciaS
0

Läste just på bloggen… :(
Och åh nej, nej, nej vad sorgligt - så här skulle det ju inte gå! Det känns overkligt, hon som verkade så livsglad, pigg och ung. Jag blev verkligen nedstämd av att hon också hade symptom och hoppades innerligt att det skulle gå för Tilda som det gick för Frideborg. Jag vet vad Tilda betydde för dig, och sitter själv här snyftandes. En stor bunt tröstkramar till dig!

Vila i frid söta Tilda.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

luneas
0

Men nej… :-( Usch så himla sorgligt och tråkigt!

Sov sött fina Tildisen.

Creation
0

Svarade på ditt pm det första jag gjorde när jag kom in på sajten. Så hemskt tragiskt! Fy, urinsten måste nog höra till något utav det värsta jag vet.

Vila i frid, vackra Tildisen. Kanske strövar hon på de gröna ängarna med Dianthus och Cinnober just nu… vem vet?

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Lexxi
0

Åh nej!

Vila i frid fina Tilda <3

Tröstkramar till dig Hanna

Mvh Alexandra

http://lexxis.se

godisgrisen
0

Gråter

Isnona
0

Beklagar :'( 

Vila i frid Tilda

Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus

Abico
0

Tilda saknas oss, det känns liksom tomt här trots att det finns ett helt gäng andra marsvinsnosar som sticker upp och skriker efter mat när jag går förbi burarna. Men någon Tildanos finns det inte mer… Gråter

Hanna 

Emmsann
0

Vila i frid Tilda! Gräset är alltid grönare på andra sidan, inte sant? :-( Hälsa alla marsvin från oss som ännu strövar vidare på jorden.

//Emma

mjuhm
0

Vila i frid Tilda..!

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥