Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: aktivering
Läst 2661 ggr
Jenniki
0

Vad gör ni med era marsvin?

Vad brukar ni göra med era marsvin? Lekar? konster? vad somhelst!

[Liinda]
0

Min äldsta hane brukar jag träna tricks med för han älskar det och han är så smart. Dom andra har inte riktigt fattat det här med tricks så dom kan inga tricks än så länge. Jag brukar kela ibland, och så får dom busa på golvet. Frisera och klippa dom långhåriga är något som är kul men det blir ju inte så ofta för deras päls växer ju inte så snabbt.

Annars brukar jag bara ligga och iakta dom Glad

[Liinda]
0

Försökte förut ett tag att lära några clicker men det fungerade inte så bra. För dom tyckte ljudet var så obehaligt.

TangoLover
0

Jag brukar kolla på tv med mina marsvin.

EvaLuna
0

En tom papperskasse som ligger på sidan kan va alldeles otrolig spännande

Lyan
0

Som ögongodis mest men även utställning och avel

Yeay
0

Jag har tränat min ena hane med klicker och i övrigt så tycker jag mest om att studera dom och tänka ut olika aktiviteter och burmöbleringar och sånt till dom :)

[Liinda]
0

Jag önskar också att jag kunde kolla på teve med mina marsvin, men helt otroligt så måste dom kissa Varje gång man sätter sig med dom i knäet framför teven. Så det blir bara jobbigt :P

TangoLover
0

#7 mina kissar också, men jag köpte en sån där mini hund-korg så kisset kommer inte på mig eller soffan :)

[Liinda]
0

Smart! =)

FeliciaS
0

Framförallt sällskap, de är så mysiga och roliga djur :) Vi åker också på utställningar.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Blomkrukan
0

Jag och mina småttisarn brukar oftast se på tv tillsammans. Ibland sover vi lite i soffan tillsammans. När dom är på golvet och springer så älskar jag att sitta och kika på dom för dom är så gulliga när dom springer runt som galningar och gör popcornskutt. Handdukar som hänger över stolar tycker dom är otroligt roligt och intressant.

alva-m-t
0

Jag brukar ta ut mina marsvin  ibland, gosa med dom, titta på teve. Jag brukar också titta på dom när dom leker på golvet. Dom är så söta när dom hoppar runt, men ibland får man sära på dom när dom båkar:)

Att älska är inte förståeligt, det är oförbättrigt.

Moctezuma
0

Titta på TV, se på när de leker i sin hage, träna tricks (speciellt en av min grisar lär sig fort, roligt att se framstegen :D) och så brukar jag prata en massa med dem (:

mittmarsvinsune
0

jag brukar kela, leka och träna tricks för det älskarr dom jätte kul älskar mina marsvin <3 Skrattande