Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettuppfödare
Läst 1629 ggr
[Mels-Marsvin]
0

Uppfödare i Gbg sökes!

Hej!

Jag är en tjej med två marsvin som vill skaffa ytterligare kompisar till dessa, en hane och en hona.

Finns det någon uppfödare här inne som väntar kullar i januari? Jag föredrar långhåriga raser men vill helst se bilder först på föräldrarna.

Mvh
Melissa

[Maijah]
0

Kollat på SMF;s hemsida?

Jag hoppas att killen är kastrerad? :p

[Mels-Marsvin]
0

Nej, det är därför jag ska skaffa kompisar till dem, Två honor, två hanar i varsin bur.

Caspia
0

Varför behåller du bara inte ungar från den kullen du ska sälja?

Envishet och drömmar

[Mels-Marsvin]
0

I framtiden kanske jag vill ha en kull. Men om jag inte får sålt ungarna behåller jag såklert dem istället.

catharinac
0

Jag bor i Halmstad och ska få kullar närsom. Dock är det en abykull :)

Misarn
0

Eragon har ett omplaceringshem för marsvin om du inte promp ska ha från en uppfödare, annars är det som dom andra säger, ta en kik inne på marsvinsföreningens hemsida där det finns registrerade uppfödare Glad

Crest
0

Köpte min första marsvin från Halloween's, dock har hon bara teddy och CH-teddy om du ville ha en långhårig (CH-teddy är iofs halvlånghårig).

Annars rekommenderar också jag, om du inte absolut vill ha från uppfödare, Eragons, ett omplaceringshem för marsvin där jag adopterat fyra marsvinstjejer :) Tycker det är mycket bättre att köpa omlaceringsdjur istället från uppfödare om man nu inte vill ställa ut o så.. På Eragons brukar det iaf finnas i olika åldrar och raser, ofta några långhåriga med.