Och så ökade vi.
Men guuuuud vilka sötnosar!! Ser riktigt gosiga ut! 
#4 - helt underbara faktiskt :-)
Nejmen Linnea då vad avis jag blir, jag vill ha din merino, så ullig och underbar! *kär* Resten är såklart också fina allihop! :-)
Fina marsvin! :)
Gud va fina :)
Riktigt söta, är kär i Hugo ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Och jag är faktiskt mest förtjust i goldencoroneten :-O Han är snygg! (Fast jag håller fast vid att de golden är rätt tråkiga i vanliga fall :-P)
Hahaha Hugo är MIN MIN MIN ?? Åh han är helt underbart söt irl.. man vill pussa sönder honom. Är så glad att jag fick köpa honom!
#10 - ha! Det är mina djur som jag väljer du gillar.. Alltså gillar du mig ;) Golden är bland det finaste som finns på långhår! För det blir buffaktgt på dom :)
#11 Kan tänka mig att han är det!:)
Golden är fina, gillar Buff med som min Lotus<3
Riktigt söta! :-)
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se
Buff är riktigt fint på släthår, men blir så himla ljust på långhåren..
#11 Haha, jag gillar dig även om du hade haft fula marsvin :-) Goldenlånghår ska antingen vara chokladbaserade eller riktigt röda! Fisbleka djur har jag massor att glo på hemma :-P
#14 Sant ;) Lotus sitter och knaprar torkad banan:P
#14 Ja, det blir ju tyvärr det :-/ Magic var reggad buff, men han var ljus även i ansiktet så jag vet inte om han var cream egentligen, men han var ljust gräddfärgad på kroppen. Fiona och Anna är nästan helt vita (cream) och det går bara att se var det gula möter det vita om man kör ner hela huvudet i dem i princip
Färgerna är så himla blekta på långhåren. Skulle buff vara som på släthåren skulle jag valt buff. Det är favorit fären, golden är också riktigt fint.
Åh vad fina! 
//Ida och marsvinen.
// Ida och marsvin.
"Djur är som vatten, det går inte att leva utan de ♥"
#11 Awww, jag vill pussa sönder honom nu redan och jag har ju inte änns träffat honom, sockersöt är ordet! Krulliga bebbar är bland det sötaste som finns, helt klart. Annars håller jag också med Lyan, Coronetten är riktigt snygg! (och jag som egentligen inte gillar släta långhår, som du redan vet;-)
Jag såg dem ju på utställningen och de är jättefina! Lilla Hugo är så söt att jag nästan snodde honom… å jag som inte ens vill ha långhår.
Som sagt, ni gillar mig och mina djur. Och sedan fotar jag på ett speciellt sätt så dom blir skit snygga ;)
#22 Du är duktig på mycket du ;)
#23 - Japp, jag kan allt om jag vill!
#24 ;) så ska det låta!:D
#22 Haha ;-)
Jag såg på facebook om tillökningen tidigare(fastän vi inte lagt till varandra där :p). Grattis för finingarna i alla fall! Två till ska komma sen, va?
Du tror inte att du ökar lite fort nu förresten? Från 3 till 16(?) på ett år är ju inte lite snabb utveckling. Hoppas bara att du inte tar på dig för mycket på för kort tid.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#27 - Jo precis, två till. Nja skulle jag inte påstå. Jag har inte alla djur i avel heller sedan går jag inte riktigt i skolan så jag har tiden till djuren. Sedan är flera lite äldre så alla är inte ungar. :-)
Du får gärna lägga till mig på facebook har jag ingenting emot! :-)