Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettuppfödare
Läst 5923 ggr
Svartkatt
0

Uppfödare kring värmland

Hej! Jag har börjat fundera igen på att skaffa marsvin. Har funderat mycket på det i perioder, men nu känns det som att det skulle vara rätt! :)

Jag behöver lite hjälp med att hitta uppfödare i eller i närheten utav värmland. Känns inte sådär jättebra att köpa i djuraffär även om den djuraffär vi oftast besöker tar riktigt bra hand om sina djur. Tips och ideér! :)

Royalz
2

Jag finns i Säffle :)

Har dock inga ungar till salu just nu, men väntar skinny och lakeland kullar februari.

Svartkatt
0

Åh, se där! Februari fyller jag år, och har upplyst sambon mer än väl att jag vill ha marsvin ;)

Myosotis
0

SMF 313 Myosotis finns i Dalsland, närmare bestämt Dals-Ed. Har en del ungar hemma, se hemsidan.

Svartkatt
1

Alla marsvin är så söta! Skulle vilja ha alla hemma hos mig, men det skulle nog bli ganska trångt…

Några fler idéer? Jag vill helst ha ungar, men skulle nog gå bra med lite äldre också.

Tina
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag finns i Ludvika, Dalarna, angränsande län till värmland, och fick nyligen in 3 marsvinshonor som omplaceras genom Varglyans Omplaceringshem. De är födda i februari resp. april förra året.

Livet med två australian shepherds
https://brukshundarnas.wordpress.com

Svartkatt
1

Va fina dom va :) Jag hade främst tänkt mig två hanar, men det tål att tänkas på över natten eller så. :)