Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettersajtenifokus
Läst 1886 ggr
Sandra-B
0

Tillbaka- hoppas jag!

Hej på er alla.

Vill ta och berätta för er varför jag inte har synts till här inne de senaste månaderna. Det beror på att mitt användarkonto av någon anledning inte har fungerat som det ska och jag inte kunnat öppna några trådar eller liknande när jag varit inloggad. IFokus-gänget har meddelats om mitt problem men inte kunnat göra något eftersom de inte kunna uppleva/återskapa problemet. Jag testade att rensa datorn utan framgång och testade även att använda andra webbläsare och datorer men det fungerade inte när jag loggade i (däremot oinloggad var det inga direkta problem) så drog vi alla slutsatsen att det hade med mitt konto att göra och alternativen var att skapa ett nytt konto och hoppas att det skulle fungera eller avvakta- jag valde det senare eftersom jag helst inte ville få ett nytt konto och nu verkar det fungera som det ska igen.

Detta är med andra ord anledningen till att bland annat tävlingen som skulle avslutas för några månader sedan inte blivit avslutad samt att ni inte fått någon information om det och att de som skickat PM till mig inte fått några svar (kommer att börja gå genom PMen och svara på de (som jag uppfattar kan vara aktuella fortfarande). Har du inte fått något svar inom slutet på veckan trots att ditt ärende fortfarande är aktuellt så hör av dig igen!

**Jag ber väldigt mycket om ursäkt för att ni inte fått någon information om detta!
**

Nu ska jag försöka komma ifatt vad som har hänt här på sajten sedan jag "försvann". Jag hoppas på att vi kan ta nya tag och se fram emot ett trevligt 2011 tillsammans här på MiF- med en del förändringar!

Vill även passa på att meddela att Jessica är är tillbaka som Medarbetare på sajten, hon använder sig nu av namnet Jessica-B (tidigare amjbamjb).

//Sandra

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

FeliciaS
0

Härligt att det har löst sig nu äntligen Sandra Skrattande Vi har saknat dig!

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

[Maijah]
0

Har undrat ett tag vart du försvunnit! Men nu vet jag, välkommen tillbaka :-)

Fridaaaa
0

Undrade med vart du var =D Hoppas det har löst sig. Welcome Back:D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.