Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 309 ggr
Faxlin
0

Nemo har hittat ett hem

Ni som följt min Nemos öde här inne kanske är intresserad att fortsätta med det. Därför vill jag nu berätta för er att det är bestämt att Nemo kommer flytta till varemis här på sajten.

Vi kommer verkligen att sakna honom här hemma, men jag vet att jag kommer få fortsätta följa honom både här inne och per mail. Jag kommer också kunna ringa och höra hur det går.
Jag är så otroligt glad över att ha hittat ett bra hem åt honom nu. ett hem där jag vet han kommer bli ompysslad.

Mvh Åsa & Nemo

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ciss
0

Så himla kul! :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

[MatildaW]
0

Vad bra Skrattande

shintaida
0

ÄNTLIGEN…så slutade sagan väl ändå!!!

*gudskelov*

Tack för att vi fick veta, Åsa!

// Shintaida

Fiona
0

Okej så bra för lilla Nemo ;D

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Faxlin
0

#3: Ja men självklart vill jag dela med mig till er. Det är ju tack vare den här sidan som jag hittade ett bra hem åt honom.
Och alla djur förtjänar att ha det bra. Det är våran skyldighet att se till det när vi skaffar djur.
Därför känner jag mig skyldig att se till att Nemo får det bra resten av sitt liv.

Audiatur et altera pars

varemis
0

Jag ser verkligen fram emot att få träffa lille Nemo. Eftersom jag vet att många engagerat sig i honom från början, kommer jag att hålla er uppdaterade i både text och bild med vad som händer när han flyttat hit. Jag har en jättefin pojkgrupp som jag tror att han kommer att fungera alldeles utmärkt med. När han sen gjort sig hemmastadd och är vid gott hull och hälsa, kommer jag förmodligen att sätta ihop honom med mina två rara abbyhonor Maggie och Ellen. Nu är det dags att det lilla livet får leva som ett marsvin ska!

dreamiz
0

Jättekul att du hittade ett hem till honom!!

FeliciaS
0

Åh, vad bra :) Skönt att han får ett bra hem med tanke på vad han har gott igenom i det förra… Han har det säkert bra hos dig ÅsaF fast med marsvinskompisar är livet ännu bättre ;)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Lotta
0

Åsa vilken tur att jag slipper ta honom, och framför allt att jag slipper allt tjat här hemma ;)

[MatildaW]
0

#9. Pöh, trodde du ja ;)

Faxlin
0

#8: Ja den biten med marsvinskompisar saknar han nog här. Ska bli så kul att höra vad han tycker om att äntligen se ett marsvin igen. Det har han ju inte gjort sedan han var liten.
efter det har det bara varit råttorna liksom.

#9: hehe, ja jag kan tänka mig att du är glad nu va? hihi

#10: Vi får allt se vad tant Åsa kan hitta på till födelsedagen matilda :-)

Audiatur et altera pars