Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettoff-topic
Läst 4187 ggr
Abico
0

Vad gör du just nu? #15

Dags för ny tråd, min dator blev sur när jag försökte öppna den gamla ;)

Hanna 

Fridaaaa
0

Först :D Sitter hos min pojkväns storasyster :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Atensia
0

Kollar på Mad Men samtidigt som jag är inne på msn :-)

/Amanda & 5 marsvins flickor :)

Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

Abico
0

Mamma kallade mig just manisk bara för att jag frågade om det var okej att jag städade upp i hennes och pappas datorrum efter att jag städat upp i köket. Jag är inte manisk, men jag har en jättebra ljudbok och jag kan ju inte sitta helt stilla när jag lyssnar på den - right? ;) Men mamma köpte inte den förklaringen…

Hanna 

Lexxi
0

Jag har under dagen påbörjat utbyggnaden av marsvinsburen. Nu kollar jag igenom datorn sen ska jag ta och läsa lite :)

Mvh Alexandra

http://lexxis.se

[jejjas]
0

Sitter å kollar på tre kronor =) ska presisbörja på sesong 3 =D

Emmsann
0

#0 Hanna du får logga in på msn!

//Emma

[Strawberi]
0

Sitter och gör inte mycket.. Ska nog spela lite sims.

FeliciaS
0

Har sett på Morden i Midsomer precis :) Ska stänga ner mitt naturkunskapsarbete och snart läsa lite. Tänkte försöka ställa om och lägga mig lite tidigare nu sista lovveckan, annars orkar jag inte upp i tid nästa vecka :P

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Royalz
0

Ska nog ta och sova nu. Imorgon har jag massa städning framför mig som jag inte orkade göra idag.

Lexxi
0

Har precis läst ut boken jag fick i julklapp.. började igår kväll.. läste ca 3 timmar i sträck.. fortsatte med 3 timmar i kväll..

Jag kan aldrig dra ut på de bra böckerna haha

Mvh Alexandra

HumlanochJuvel
0

Ska natta marsvinen och sedan gå och sova, ska upp klockan 7 i morgon. ^^

marsvin-90
0

Har varit uppe sen 5 i morse för att ja e barnvakt åt min brors son som är sjuk, hoppas inte han smittar mig för ja vill till Kallhäll på lördag! *Gäsp*

Royalz
0

Håller på och städar. Ska ta en paus nu och äta frukost hade jag tänkt.

Abico
0

Är fortfarande arg efter en dröm jag hade inatt, vaknade skitförbannad och det håller i sig ;) Det var någon (min snälla pappa visade det sig) som hade sågat upp stora fula luckor framtill i alla burarna för att marsvinen skulle kunna hoppa ut och in och rasta sig själva. Inte nog med att det var fult, nu sprang honor och hanar omkring tillsammans på golvet. Och mammas kommentar var "Du sa ju att du ville ha möjlighet att rasta dom mer". Grrrr…

Hanna 

FeliciaS
0

Har nyss avslutat mitt naturkunskapsarbete igen, vägt marsvinen och ska snart äta middag.

#14 Haha :P Natten till 1/1 drömde jag att Saga haltade på ben efter ben, jag jag var tvungen att klippa bort hela tårna eftersom det kom var ur fötterna. Usch.

Mvh Felicia

[Strawberi]
0

Sitter här och gör ingenting.. Jag gick upp runt halv fyra idag.. Så jag ska nog snart käka frukost.

[jejjas]
0

Sitter och  är lite depp =( har precis get versace sin medecin och cabbe har fått salva mot minsvamp.. Trodde detta året skulle börja bättre än förra =(

Atensia
0

Tänkte slänga ihop en kladdkaka :-)

marsvin-90
0

Sitter o väntar på att gubben ska lyfta på röven! E vrål hungrig men får ju inte äta förens han e klar…

Fridaaaa
0

Precis ätit :D Sverige spelar idag! U20 ! HEJA! Semifinal. Vunnit alla våra matcher hitentills :D

[jejjas]
0

Sitter å är orolig för min lilla syrra som är på väg till akuten =(

Fridaaaa
0

#21 Oj vad har hänt?? :(

[jejjas]
0

#22 antingen är det en cysta på livmodern eller så är det blindtarmen =(

Fridaaaa
0

#23 Hoppas på blindtarmen då! Hoppas hon blir bättre

[jejjas]
0

#24 ja det hoppas jag med

Atensia
0

Har precis sett filmen "The Reader" usch vad sorglig!

Fridaaaa
0

Ser när sverige tabbar sig i ishockey!

[Strawberi]
0

Sitter och velar om jag ska duscha eller inte… hm

Atensia
0

Har fikat sedan kl 2 med kompisar, har ganska ont i magen nu ;-)

Lexxi
0

Sitter och Trimmar Ville som ska med till Kallhäll på lördag.. fyy vad det är tålamodsprövande!

Mvh Alexandra

FeliciaS
0

Redigerar foton. Ska ta och betala in min medlemsavgift till SMF tänkte jag, har inte gjort det än.

Mvh Felicia

Abico
0

Sitter och planerar för nästa veterinärbesök, skit.

Hanna 

HumlanochJuvel
0

Funderar på om jag ska fortsätta skriva på min läxa men gör nog det i morgon istället. Usch & fy för läxa på lovet!!

FeliciaS
0

#32 Nä, vad nu? Tilda?

Mvh Felicia

Abico
0

#34 - Ja, jag ska försöka få tag i en tid imorgon. Är orolig för att det ska vara urinsten.

Hanna 

[Strawberi]
0

Hm, ag borde städa. Lite väl sent.. Suck pappa sa att jag måste ha städat marsvinsrummet tills imorgon.. *Svär*

Fridaaaa
0

#36 Städade mitt "djurrum" igår:)

Abico
0

Har lyckats tjata mig till en tid för röntgen efter ett par telefonsamtal, mig viftar mig inte bort hur som helst när jag har sjuka djur ;)

Hanna 

[jejjas]
0

sitter å stödmatar min cabbe =( han har inte bara munsvamp nu utan även ögoniflamatjon =(  stackaren har magraty av så väger bara 384g Gråter

Atensia
0

Håller på att föra över bilder från våran gamla laptop (som snart faller ihop) till min dator.

marsvin-90
0

Idag blir de att städa burar, bada Tofefee o Dahlia o göra dem i ordning. Tvätta en massa bland annt utställnings platt filtarna, Göra i ordning transportburarna, åka till tippen med allt skräp.

Royalz
0

Har precis städat 2 burar, 2 burar kvar. Har även gjort iordning transporten.

Nu ska jag gå ut och hämta nytt hö.

Fridaaaa
0

Har en glad kanin som skuttar omkring i vardagsrummet :D

Hittade nyss inälvor av en mus vid soffan ivardagsrummet :S Katterna får gärna fånga möss men INTE lämna spår efter sig xD

Ska städa marsvinsburar och garderob idag

Lexxi
0

Har precis duschat och sitter nu med hårinpackning och ansiktsmask, underbart!

Idag ska jag ägna mig år trimmning och åter trimmning..

Mvh Alexandra

[Strawberi]
0

.. Sitter här och fattar ingenting just nu..

Abico
0

Känns som om luften gått ur mig, funderar på att gå och lägga mig men måste vara uppe ett par timmar till för att ge marsvin medicin. The show must go on…

Hanna 

[Strawberi]
0

#46 - Vet inte vad jag ska säga Hanna.. Men jag förstår dig, och din känsla. Man vill bara sätta sig och ge upp på nåt sätt..

Royalz
0

Har precis ätit lite mat.

Funderar på om jag ska orka städa ur översta buren i burskåpet som det ligger massa saker och bara skräpar. Men det orkar jag nog inte idag.

Fridaaaa
0

Sitter vid den bärbara och se ska när pojkvännen spelar ishockey på tv:P Sedan är det ishockey Sverige-Kanada på tv idag! Bronsmedalj, måste vinna!!! U20 är det som spelar :D Så dem är lika gamla som jag xD

marsvin-90
0

Sitter o äter mat äntligen! Inte ätit nåt på hela dagen. Har städat alla marsvinsburar, åkt o slängt allt skräp, tvättat o donat i huset. Har inte hunnit bada Dahlia o Tofefee än eller gjort i ordning transportburarna. Får se om ja gör de imorron istället har sån himmla huvudvärk.

Atensia
0

Ska göra mig i ordning, släppa ut marsvinen för lite golvtid och sedan kolla på skidor! :-)

Royalz
0

La precis havre i blöt för groddning :)

Nu ska jag ge marsvinen frukost och sen ska jag äta frukost..

[Strawberi]
0

Jag ska snart sätta igång the sims. Sedan ska väl pappa och jag bygga lite.. :D

Fridaaaa
0

#53 Ska med spela lite the sims 3 ;) Håller på att ladda ner lite roliga saker till spelet:D

Creation
0

Ska bygga marsvinshus nu tror jag Skrattande Fast först en dusch!

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Lexxi
0

Har målat nästan allt som ska målas på utbyggnaden av buren. Men nu är färgen slut så nu får det bli marsvinstrimmning i stället:P

Mvh Alexandra

Royalz
0

Ska åka och hämta ut tågbiljetten till imorgon och ta ut pengar.

[jejjas]
0

Är så sugen på en pizza =( va säkert 6 månader sen jag åt en,

Fridaaaa
0

#58 Själv åt jag pizza idag:)

[jejjas]
0

#59 fy vad orättvist :( här där jag bor är det en bra bitt till närmaste pizzeria =(

Royalz
0

Har precis sytt en liten förvarings "påse" till mina kammar och tillbehör som ska med på utställningar. Hade tappat bort den jag alltid haft så fick sy en ny :p

Nu håller jag på och packar lite saker så det inte blir så mycket imorgon :)

Fridaaaa
0

#60 Synd det, var gott:)

Abico
0

#61 - Fick du pengarna som jag skickade över eller? :)

Hanna 

Royalz
0

#63 Japp :)

[Strawberi]
0

Ska spela sims nu. Sedan ska jag sova!

Royalz
0

Nu ska jag ut med hunden en sväng, sen bada fanny och sen duscha själv.

Om 5 timmar måste alla marsvin vara klara och alla saker packade.

Fridaaaa
0

Har magont :S

marsvin-90
0

Nu strax ska ja sätta mig i bilen o åka till Kalmar o lämna Tosca hos Jenny o hämta en Sheltie hane hos Liz som ska till Linnea. O på vägen hem lämna av Kitty till Mette o hoppas på att hon kommer fungera bra i gruppen. =)

Atensia
0

Fyller år idag :D

Abico
0

#69 - Grattis! :)

Hanna 

[jejjas]
0

Sitter å spelar bingo på en sajt hoppas enligt dom ligger nu mitt konto där på 10047 kr Förvånad jag van visst

Royalz
0

#69 Grattis! Väldig många som fyller år idag ju. Både pappa och min lillebror och en som jag känner :p

Atensia
0

#70 #72 Tack :-)

Fridaaaa
0

#69 grattis grattis :D

#71 vad roligt :D

Atensia
0

#74 Tack :-)

[jejjas]
0

#74 synd bara att det inte är riktiga pengar som man kan ta ut Tungan ute

[Strawberi]
0

Grattis Amanda!

Jag sitter här och lyssnar på Placebo. Ska nog bada två marsvin snart.

Atensia
0

#77 Tack! :)

Fridaaaa
0

#76 Ja det är synd det:)

Längtar till söndag, då nya marsvinet kommer:D

Abico
0

Sitter och saknar Tilda, min fina fina sessa Gråter

Hanna 

[Strawberi]
0

sitter och faktiskt är SUPER glad.. jag kommer få hem någonting riktigt snyggt i helgen!!

Fridaaaa
0

#81 nytt marsvin? =D

[Strawberi]
0

#82 - va nej? Jag har ju redan massor av marsvin :-o

Abico
0

Har just klippt håret och nu håller jag på att färga det, gissa färg ;)

Hanna 

[jejjas]
0

#84 Rött ;)

Abico
0

#85 - Woah, är du typ synsk? ;)

Hanna 

Fridaaaa
0

#83 Jo det vet jag men tänkte kanske att du menade ett nytt snyggt marsvin till ;)

[jejjas]
0

#86 va det rätt allså =D

Abico
0

#88 - Japp, det var extrapris på den röda hårfärgen så det kändes lite "ment to be" ;)

Hanna 

[jejjas]
0

#89 hade det på känn ;) men ska jag vara helt ärlig va det en vild gissning ;)

FeliciaS
0

Precis hemkommen från bion, men Whinter's bone levde inte upp till förväntningarna. Hur den kan ha fått så bra kritik förstår jag inte.

#84 Jag gjorde det i förrgår, färgade alltså :P

Mvh Felicia

Fridaaaa
0

Kollar när blixten inspekterar den nya buren han är i, den är igentligen liten (men laglig för 3 marsvin) men det får duga så länge, han kommer ut och springer många timmar om dagen så :)

Har den full med halm hehe han går omkring och undrar vart han har hamnat:)

[jejjas]
0

Ska försöka fatta ett beslut men det är inte lätt Gråter

Fridaaaa
0

#93 vadå för beslut? :(

[jejjas]
0

#94 ett hemskt men oegoistiskt beslut Gråter

Royalz
0

Ska krypa ner i sängen nu och förhoppningsvis sova läänge imorgon.

[jejjas]
0

Ska i väg till bussen snart :)

[Strawberi]
0

Inte mycket.. Lägger in alla mina bilder på mitt usb. Måste omformatera datorn.. -.-

Lexxi
0

Är orolig för min gammeltant.. hon är jättehängig och har inte gjort annat än att ligga idag..

Mvh Alexandra

[jejjas]
0

Sitter å väntar på ett gäng med möss :) 14 backart va det sakt så får vi se hur många det är allt som allt sen :)

[jejjas]
0

har räknat mössen som är kvar, 25+en kull ungar :) jag har å göra Flört skönt att slippa tänka påå allt som varit

Fridaaaa
0

Lyssnar när Lotus & Blixten pratar haha

Royalz
0

Håller på o bli sjuk.. Vaknade imorse med halsont o hela kroppen känns konstig. Typiskt!

Emmsann
0

#101 Vad ska du med så mycket möss till? :-O

//Emma

[jejjas]
0

#104 jälper en vän som inte mår så bra just nu

Emmsann
0

#105 Aha, fint att du hjälper till :-) Ska du sälja dom eller ska dom bara bo hos dig under tiden?

//Emma

[jejjas]
0

#106 dom ska säljas :) men tror jag kanske behåller några för oj vad söta dom är :)

Royalz
0

Har feber och mår verkligen inte bra! Men måste orka masa mig upp och städa åt Villze.

[jejjas]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste få vissa en bild på det näst sötaste jag set :) och är det ågon som vill ha mus hojta till :)

[Maijah]
0

Usch jag är så trött, seg och ont i huvudet har jag också…..

Första skoldagen idag då, gick upp 06.00, bussen 07.30, började 08.15, jättekort dag slutade 13.35. Hemma 14.00 då. Imorgon har jag sovmorgon och börjar inte försen kl 10! Jätteskönt :-) Ganska lyxiga tider på denna skolan.

Atensia
0

Håller på att ladda upp en ny presentation om mina grisar :-)

FeliciaS
0

Är trött, eller rättare sagt helt slut :P Ska ta och sova nu så jag hinner med bussen imorgon…

Mvh Felicia

Fridaaaa
0

Lyssnar på prasslet i halmen när Blixten och Lotus går omkring:P Pratar gör dem med nu hehe

[Strawberi]
0

Spelar sims och ska snart äta efter det är det uppdatera lite dags har hänt en hel fel här ;-)

Fridaaaa
0

Ska spela the sims 3 snart:D

Atensia
0

Bytt en massa blött spån….någon liten buse hade lyckats få loss metallpipen på vattenflaskan *suck* ingen skyldig ville träda fram ;-)

Lexxi
0

Står och lagar mat, och lyckades självklart skära mig i fingret.. suck, att jag aldrig kan låta bli att skada mig xD

Mvh Alexandra

FeliciaS
0

Ska alldeles strax skriva stödlappar till mitt tal på fredag.

Mvh Felicia

Emmsann
0

Kom hem för en stund sen och insåg att Sudden har ätit upp Maccens HP rosett. Antar att han är avundsjuk… Men jag tror han lyckats få i sig båda "hängerna" så nu har vi en mätt Sudden! Usch vi ska inte skoja… Men hittar verkligen inte bitarna någonstans i buren :-O Å han har försökt äta upp min kofta och min filt innan så det måste ju vara han.

//Emma

Royalz
0

Nu ska jag gå och väcka min hund som tagit beslag på mitt täcke som ligger i soffan, sen ska jag sova.

[Strawberi]
0

Jag vaknade typ nyss? Jag vet.. Jag sover super konstigt hahaha!!

Atensia
0

Har sovmorgon och behöver inte ta bussen förens 09.25, men kan ändå inte sova :P

Abico
0

Blä, har ingen som helst lust att ge mig ut i snön. halkan och kylan och åka till skolan. Skulle mycket hellre vilja gå i ide fram till våren.

Hanna 

[jejjas]
0

Ska  bära ut mösse från bad rummet och in i vardags rummet igen =)

Royalz
0

Gud vad jag fryser!! Har på mig en tjock fleecetröja, mjukisbyxor och ett par tjocka strumpor men ändå är fryser jag trots att det är +21 inne.

Men får väll klä på mig lite till för måste städa dom sista burarna.

[Strawberi]
0

#125 - Ursh då :-(

Ska snart städa burar jag med..

Fridaaaa
0

Lyssnar på mina väldigt pratglada marsvin:)

Var lotus så pratglad hos dej med, Linnea?

[Strawberi]
0

#127 - Jodå då kunde alla mina 14 marsvin stå för fulla muggar och skrika oui oui så alla öron fladdrade! Speciellt ungarnas pipor, du ska höra syrran när hon är  i farten! Flört

Fridaaaa
0

#128 Haha okej ^^, För dem pratar typ dygnet runt känns det som, och Blixten pratade inte alls så mycket innan Lotus kom ;) haha

Royalz
0

Nu ska jag rulla om Villze och ge marsvinen kvällsmat. Får passa på nu när jag orkar stå på benen och inte fryser ihjäl.

Royalz
0

Haha, jag är så klantig.. Skickade in reggen på dom senaste ungarna för några dagar sen och tycker att jag kollat noga så jag inte glömt något.

Men fick ett mejl idag där det stog att jag inte sätt på några regmärken! hahahha. Hur kan man glömma det?

Aja nu är iaf en ny lapp MED regmärkena ivägskickad ;)

[Strawberi]
0

Haha! Sofia då..

Jag ligger i sängen och ser på tv. Vaknade för ett tag sedan. Suck sover jätte mysko..

Atensia
0

Ska göra rent hos marsvinen, och samtidigt passa på att ta lite nya kort på dem :-)

[jejjas]
0

Sitter å väntar på pappa som ska hjälpa mig att hämta strö och hö till marsvinen :)

Abico
0

Funderar på hur mycket havrekross och spån jag behöver köpa hem när jag åker iväg senare idag.

Hanna 

[Maijah]
0

Jag funderar på var jag ska hitta kornkross i lämplig mängd….. Och lite på att nytt marsvin som ev ska flytta hit hehe….

Om en timme kommer också det marsvinsköpare hit och kollar på killarna, det verkar som att de kommer flytta till dem :-) Känns bra!

Royalz
0

Har precis gjort egen pizza. Så nu sitter jag här och väntar på att den ska bli klar :)

marsvin-90
0

Har städat hela huset! Men gubben lär väl inte märka nåt som vanligt trots att de alltid ser ut som en svin stia innan!

[Maijah]
0

Killarna flyttat! *glad*

#91 Såg den också nyss, fy va tråkig den var :-/

Royalz
0

Satt och kollade på tv och tyckte att jag såg en skugga springa förbi längs golvet. Kollade igen och ser att min hamster är ute på rymmen. Hon måste ha gnagt sig ut igår kväll och klarat sig förbi katt och hund hela dagen. Men nu är hon iaf infångad och har fått en annan bur :)

FeliciaS
0

Jag håller på och planerar, hittat två perfekta bokhyllor för 60 kr/st som jag vill köpa. Problemet är att jag inte kan säga till mina föräldrar varför jag ska ha dem O.o

Mvh Felicia

Atensia
0

Jag håller på att fixa lite inför en dag i backen, ska äntligen komma iväg och åka skidor för första gången den här säsongen! :D

[Maijah]
0

Ska hämta höbalar idag, hoppas det är så bra kvalitét som det lovades. Nu har jag precis vaknat ;-)

Lexxi
0

Sitter och väntar på mamma som ska komma förbi på lunch :)

Mvh Alexandra

Fridaaaa
0

Sitter & ska dricka lite soppa :D Annars lugn dag :)

[jejjas]
0

Har precis städat klat inne hos marsvinen =) i dag tog det väldigt lång tid :S

Atensia
0

Är helt slut i benen, men roligt var det :), nu ska marsvinen strax få kvällsmat

Lexxi
0

sitter och tittar på Harry Potter och de vises sten för typ 25:e gången, samtidigt som jag pysslar ihop en liten födelsedagspresent till min kusin som fyller 11 i morgon :)

Mvh Alexandra

Royalz
0

Har precis badat Nemo och han blev som ett nytt marsvin :)

Fridaaaa
0

Har skit tråkigt :S Kan inte köra bilen, sebbe är inte hemma.
Hmm vet inte vad jag ska göra?

Royalz
0

Håller på och försöker få tag i han jag ska övningsköra med så jag kan få en tid! Måste verkligen klara körkortet innan maj ;)

marsvin-90
0

Sitter o äter lunch för en gång skull! Har vägt mina troligtviss dräktiga grisar dvs Umla, Yena, Bella, Tila o Lovely =) Umla, Bella o Yena kan jag garantera att de e dräktiga troligtviss Tila med därimot Lovely e ja lite osäker.

[Strawberi]
0

Ska städa en bur och göra lite hemligheter! :-)

Atensia
0

Borde ta och läsa lite Massmedia….men är mer sugen på att baka en kladdkaka :-)

Abico
0

Kom nyss hem från skolan och har hunnit mata marsvinen och ringa och boka ett par körlektioner. Jag är dödstrött men måste ta och plugga och göra ett par arbeten innan jag kan sova. Bara 1½ år kvar i skolan! *hurra*

Hanna 

[Maijah]
0

Usch jag är helt slut.. Och inte kan jag vila än heller, måste börja skriva på en uppsats, suck…

Royalz
0

Var och köpte velour tyg förut så nu håller jag på och sy plattöverdrag :)

FeliciaS
0

Laddar inför min födelsedag om 1,5 timma. Skämt åsido, men jag försöker bestämma vilken tårta jag ska göra eftersom mamma tydligen tyckte det passade perfekt att jag skulle göra den då jag inte ska till skolan.

Mvh Felicia

Fridaaaa
0

Ska sova nu :D

#158 Grattis i förskott ;)

Atensia
0

#158 Grattis på födelsedagen! :-)

Abico
0

#158 - Ring om du vill ha hjälp att baka tårta, det låter mycket roligare än att gå i skolan ;)

Hanna 

Fridaaaa
0

Ska käka frukost (på tok för sent xD)

marsvin-90
0

Ska börja äta frukost nu ^^

Royalz
0

Ska gå ut och gå med hunden nu en sväng.

FeliciaS
0

#159 #160 Tack :)

#161 Ja, det vill jag ;) Kom hit vettja!

Mvh Felicia

Royalz
0

Var ute i en timme med hunden! Strålande sol och jätte skönt ute.

Nu ska jag sy ihop 4 strumpor till villze så jag kan bada honom utan att han trampar av och skadar pälsen. Hade hoppats på att han inte skulle behöva badas någon mer gång.. men pälsen är såå fet på ryggen.

Abico
0

Har pysslat lite med marsvinen och druckit massor med varm blåbärssoppa *mums!* Och så sitter jag och spionerar på mina grannar, ena familjen håller på och ska flytta så det körs med flak och grejer, och en annan familj har någon skum verksamhet i källaren. Det har kommit och åkt mängder med folk hela dagen och gått ner i källaren *hrm…*

Hanna 

[Strawberi]
0

#167 - Inga marsvin som dom bär ner i källaren?

Abico
0

#168 - Marsvin är väl ingen skum verksamhet heller? ;)

Hanna 

Fridaaaa
0

ska laga mat :D

Royalz
0

Såhär snygg om tassarna var Villze innan badet förut ;-)

Fridaaaa
0

#171 varför har du sånt på tassarna? :)

Royalz
0

#172 För att han skulle badas och han är i päls och när han badas och fönas så sitter han inte stilla och som dom flesta vet så är ju blöt päls/hår skört. Skulle han då trampa till på pälsen så kan den gå sönder! Är verkligen rädd om hans päls nu då han bara har 1 cert kvar till att bli champion :)

[Maijah]
0

#171 Vilken bra idé hihi, gillade han sina vantar? ;-)

Jag har pluggat, och pluggat, och pluggat, och pluggat återigen, suck…

[jejjas]
0

planerar bur bygge =D

Abico
0

Har skickat iväg ett gäng mail och avslutat kvällens arbete på västras hemsida (kika i bildgalleriet). Nu väntar bästa stunden på hela dagen - ge marsvinen kvällsmat och efter det ska jag gå och lägga mig och försöka läsa ett par kapitel i min bok så att jag hinner klart innan deadline. Godnatt!

Hanna 

Royalz
0

Har precis sett klart på Ghost Ride så nu ska jag sova! Upp klockan 6 imorgon, jobbigt..

[Strawberi]
0

Ligger och ser på tv. Ska snart sova. Är ganska trött!

[Strawberi]
0

Ligger och ser på tv. Ska snart sova. Är ganska trött!

Fridaaaa
0

Mina kommentarer kommer inte alltid fram!

Abico
0

Klar med skolarbetet för dagen och arbetsansökan ivägskickad. Nu ska jag pussa på marsvinen och ta det lugnt tänkte jag :P

Hanna 

Fridaaaa
0

Har just nu tråkigt.
Och hatar att iFokus krånglar när man ska lägga upp bilder och vissa kommentarer :S
Min hemsida vill inte som jag vill heller.

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
Inlägget är låst för nya kommentarer