Känner han oro?
Bara en tanke som slog mig nyss.
Här om dagen trillade Dexter ner för mammas och pappas säng,(Han fick inga skador eller så) och idag utan att tänka på det så bar jag in honom i samma rum och la honom i täcket och gosade lite med honom som jag brukar. Då började han vibrera sådär som när dem är riktigt uppstressade, jag tänkte att han kanske på något vis känner sig osäker där inne pga det som hände. För så beter han sig inte i mitt rum, i min säng. Eller är jag helt knasig?!
/Linnea
Han kan mycket väl komma ihåg vad som hänt. Gör absolut ingen affär av det, bjud på lite extra gottis och låtsas som att det aldrig har hänt. Om du spänner dig och är rädd för att han ska bli rädd känner han det och blir rädd för att du är det.
Efter ett par dagar med sänggottis kommer han att ha glömt allt :-D
#1 Jag blev ju lite nervös när jag såg att han blev paralyserad/stel sådära, då kanske han kände det o.s.v. Ska köra på med godsaker då 
Vad var det som gjorde att han trillade ner? Blev han skrämd av något?
Det kan ju vara något ljud som hörs därinne (klockradio som surrar, element som låter mystiskt eller något annat) som skrämde honom första gången, och fortfarande skrämmer honom när du tog in honom dit den andra gången.
Hanna
#3 Det var hemska, dumma jag som viftade till en filt. Jag skäms över det.
#4 Det ska du inte göra! Olyckor händer och nu vet du det och kan tänka på det i fortsättningen :-)
#5 Nja, hehe. Känner mig ändå dum! Men självklart kommer jag tänka på det extra mycket nu!