Roliga marsvinsbajshistorier!
Marsvin är ju underbara djur och då bara måååste man släppa ut dem ur buren och låta leka fritt ^^ Och när de leker fritt bajsar de lite över allt. Marsvinskluttar är ju små och kan hamna på konstiga ställen. Så, har ni några knasiga erfarenheter med marsvinsbajs som ni vill dela med er? =D Jag har en!
Mina marsvin brukar få springa i soffan (fastän mamma inte gillar det) Och en kväll när vi hade släkten över på födelsedagsmiddag satt vi kusiner i soffan och mös framför en film. Min ena kusin, är väldigt glad i godis.
Vi hade ätit upp allt, men så utbrister storkusinen glatt: "TITTA CHOKLAD!" Och så stoppar han den i munnen. Men det var inte choklad. Det var en liten bajs och han tyckte inte det var gott. Han sprang till toa och spottade ett tag.
Det är något han har fått höra flera gånger, att han är så godisgalen att han råkade äta bajs.
Äckligt värre! Men kul =D
Hahahahaha, usch!
haha urk :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
*ler* Om jag ska vara ärlig så åt jag också bajs men det var när jag var väldigt liten. Det var iofs kaningbajsar, tyckte dom såg ut som lakrits. Jag får också höra det ofta : )
Jag brukar hitta marsvinsbajsar innanför BH:n ibland. Oftast så gräver den skyldiga in sig där för att käka upp den men ibland får hon inte tag i den.
#3 HAHA! Jag har en kompis med flera marsvin som stoppade en bajs i munnen bara för att visa sin pojkvän att hon visst det vågar

Inte något jag gjort men… När jag bodde i ett radhusområde var det vidrigt många som ringde på dagarna runt halloween och runt påsk för att tigga godis.. Skämtet hemma var att sockerlags doppa marsvinsbajset och dela ut det som godis.
#5 Så ni delade ut bajs?! =O
#6 om du läste så stod det på #5:ans att det ej var hon som gjort…

#6 Nej, men övervägde göra det
haha. Det hade varit något! Kanske inte lagligt? =p

Det är väl inte lagligt att tigga heller?
bra poäng där Achatina ;)
hehe, har inte råkat ut för någe ännu iaf :P
Lovers Marsvin - lovers.n.nu - Eskilstuna - ej smf reg
Med tanke på att grisarna äter det borde det väl vara nyttigare än godis? hmmmmmm