Mina fina ungdjur!
Zonko igen.
Detta är vår första kull med nonself harlequin och de är jättefina! Båda honorna är med lite god vilja utställningsbara i ras. Zonko har vita baktassar och saknar ett mixat fält på ena sidan och svartingen Zaharias är på tok för stökig i teckningen så de är inget för rasutställning.
Alla fyra är stora, pigga och hur busiga som helst! De är jättemysiga att ha med att göra!
Åh vilka fina små grisar! <3

Åh så fina dom är!!
Mvh Alexandra
Jättefint allihop, fastnade speciellt för Alastor. Verkligen jättefin. Han är väl Roan?
#14 Alastor är nonself black magpie de ska ha mixade fält blandat med vita och svarta fält så de blir så rutiga som möjligt. Alastor är ovanligt vältecknad.
Han är absolut inte roan men de är rätt lika därför är magpie och roan något man absolut inte ska kombinera i aveln… det kan sluta riktigt illa eftersom vissa är svåra att skilja åt.
Superfina! 
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
Vilka fina magpie;sar & harlequin;s, jag måste ha en Magpie nån gång!