Presentation om mej och våra marsvin :)
Hejsan!
Har varit här på marsvin.ifokus ett bra tag nu och tycker kanske det är dags att presentera mej lite bättre :)
Jag heter Linda och är 26 år. Bor i Sandviken med min sambo och dotter + våra tre katter och två marsvin :)
Våra marsvin heter Elsa och Putte, två hanar Elsa är äldst och han är ca 8 mån, Putte är ca 4 mån.
Båda två är köpt på djuraffär, båda två med crest, Putte är creamfärgad och Elsa är white/golden (tror jag har väldigt svårt att se vilken färg han har mest av:P)
Dessa två sötnosar går väldigt bra ihop och Elsa är den som bestämmer :)
Jag är lite nyfiken på vilka här inne som redan känner varandra? Märker ju att vissa redan känner varandra sen tidigare. De som vill får gärna reda ut detta lite för mig :) Bor ni i samma stad eller har ni lärt känns varandra här inne??
De va lite kort om oss, nu kommer lite bilder :)
Nejmen oj vilka sötnosar! Jag blir helt till mig över Putte, SÅ snygg, jag älskar verkligen creamfärgat på marsvin! Haha :-D
Så fint de bor och har det, är det avklippt kompostgaller du har som hage inomhus?
Jag kan ju säga också att många här inne åker regelbundet på uställningar (dock inte jag, men jag har planerat att åka och kolla någon gång) och känner alltså varandra på den vägen, och här innifrån. Jag har varit här i 3 år nu och det känns som att jag känner många här nu, fast jag bara pratat med dem via internet. Vissa inte bara via iFokus :-)
Ja dom är söta :) Ja, klippte av det på mitten bara och band ihop.
Jättelätt att vika ihop då det inte tar någon plats :) Helt perfekt !
#6 Ja ok, smart! :-)
Gnagarlover är min mamma, och Lyan känner jag privat (bott i samma stad). =) Hmm några träffade jag på utställningen sist men inte pratat så (utom med stormviskan)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#8 Ja, dom var ganska lika du :)
Raringar! Så fint de har det. :-)
Jag har lärt känna flera genom sajten, några har jag träffat på utställningar, andra har jag bara haft internetkontakt med(hittills). Innan jag kom till det här forumet kände jag ingen här, eller någon annan i "marsvinsvärlden".
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Vilka fina grisar, och härliga burar har dom också :)
Jag kände ingen härinne när jag kom hit första gången, sen har det blivit så att man lärt känna varandra över internet och så har jag träffat ett gäng på riktigt också :)
Hanna
Tack :) Är glad att jag hittat hit, tycker alla är så trevliga och snälla. Mycket har jag lärt mej oxå genom att läsa artiklarna :)
Tycker det är kul att många här är så "aktiva", menar att det är många här som är här inne dagligen och skriver och pratar :)