Vila i frid Konrad <3
Jag vill inte att det här ska vara sant men tyvärr så är det de
Igår när jag skulle skämma bort killarna med lite gott så såg jag att Konrad hade somnat in. Han hade gått in i sitt hus och somnat bredvid Rupert sin son.
Konrad var väldigt speciell för mig, jag har haft honom sen han var liten och han var handmatad från födseln och det tamaste marsvin jag mött. Han stog alltid vid gallret och tittade på en och älskade uppmärksamhet. Han var smart också han kunde gå runt i en cirkel på kommande, pussa en på kommande, och stå på bakbenen. Han älskade all uppmärksamhet.
Jag sa alltid att han nog skulle bli minst 8 år sådan kämpe som han är, men igår somnade han in 5 år gammal. Han skulle fyllt 5 år i veckan. Förlusten av Konrad är en stor sorg då jag älskade honom så högt och han var en stor favorit!
Beklagar verkligen! *Tröstkramar* Sov i ro lille Konrad!<3
R.i.p <3 vad trist. vad fin han var!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Sov i ro, Konrad…

Jag gråter med Dig!
Han var en vacker gris!
Hans sätt påminner om Trasans.
Lider och gråter med dig och får ont, för, som du kanske vet, så var det inte längesen jag fick gå igenom detta.
Må Konrad leva upp och vara frisk i sitt Nya Land! Trasan, Svante-Vante och alla de andra marsvinen, tar säkert hand om om honom!
Trasan blev 4 år och 8 månader. 5 den 25:e mars.
Tänker på Er och tänder ett ledande stearinljus för Konrad!
Kramarnas kram till dig!
// Shintaida
Tack alla för eran omtanke <3
#4 Tack så mycket shintaida! <3 Ja han var väldigt vacker och jag var så stolt över honom. 7 ungar finns det efter honom och en har jag här hemma och mycket av hans personlighet finns i honom. Nu är dom tillsammans i himlen våra älskade änglamarsvin och busar och hittar på tok som bara dom kan.
Och Konrad blev nog lycklig när Hugo hans älskade gamla burkamrat mötte honom i himlen så mycket som dom älskade varandra.
Jättesorglig förlust och så obehagligt att hitta sin älskling så…
Ja jag blev riktigt chokad när jag såg honom och bara föll ihop på golvet. Han var ju så pigg dagen innan och stog och tiggde vid gallret som vanligt och pratade.
R I P Konrad! Han var ett mycket vackert marsvin…
Kanske kan det vara en tröst att han fick somna in där han kände sig trygg och om det hände så plötsligt så hade han nog inte ont.
Kram!
Skickar många styrkekramar!

Beklagar sorgen
Vila i frid Konrad
Mvh Alexandra
Beklagar verkligen, vilken fin gris han var :'-)
Sov sött gubben!
Fina lilla gris, sov gott!
Sov gott lilla Konrad!
Sov sött Konrad! <3
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se
Sov sött Konrad! <3
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se
Tack till er alla som skänkte Konrad en tanke <3

Han var verkligen jättefin och det låter som att han var en härlig liten gris.
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
Usch vad sorgligt :'( Han verkar ha somnat in helt lugnt, snabbt och utan någon smärta och det är mer än många marsvin får och ett slut man önskar alla.
Skickar ett par tröstkramar till dig
Hanna
Håller med Abico, ändå började jag gråta när jag läste #8. Minns Konrad från dom underbara bilder ni har postat på er här. Fantastiska!
Vila i frid fina lilla gris <3
Beklagar verkligen lider med dig. har ett marsvin som liknar hnm och är mitt tamaste marsvin och favoriten :(<3
Beklagar verkligen :( Tröstkramar!
Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus
Vad tråkigt att han somnat in, fina Kondrad. Beklagar verkligen :(
Sov sött gubben!
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Ja jag är glad för att han slapp lida och att det gick fort. Men det är så svårt att förstå varför det hände när han inte visa några tecken på att må dåligt :/
Tack alla för eran omtanke och det hjälper i sorgen kan jag säga <3

Lider verkligen med dig, det är verkligen svårt och jobbigt att behöva ta farväl men skönt att han fick somna in på ett naturligt sätt, många tröst kramar till dig!
Fina Konraden då… :-( Jag beklagar förlusten. Han verkar ha varit en go gris.
Vila i frid, Konrad!
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.