Tre gullegrisar
Här är ett foto jag tog på tre grabbar ur vår senaste kull hemma. De är drygt tre veckor gamla. Det är jättesvårt att få till bilderna som man vill ha dem när man inte har någon fotoassistent! Allihop är så pigga och livliga och vill bara kuta runt hela tiden.
De två på sidorna är grey/golden/white och den i mitten är tort'n white. Ännu odöpta eftersom den blivande matten till två av dem ska bestämma sig för vilka två det blir, och vad de ska heta.
Det är så extra sött tycker jag att en av dem har tår i alla tre färgerna på en tass!
Den "överblivne" - vem av de tre det nu blir - ska heta Asklepios. Och deras syster - som stannar hos oss - heter redan Panakeia. Henne har jag inte tagit något nytt foto på, men hon kan ses här.

Häftigt med grey/golden/white, verkligen söta!
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......
Aaw
SÖTA!
Så rara! Coolt med grey/golden/white!
Åh, så länge jag har längtat efter att ha en trefärgad nonself. Inga kullar på g den närmre tiden eller honor som ska pensioneras snart…? *drömmer mig bort lite*
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#3 Jodå, det är förhoppningsvis kullar på G fram i vår. Tre honor har satts med hane i januari. Det är ingen som är pensionsmässig för tillfället; alla är ganska unga.
Alla var söta men den längst till vänster var verkligen jättesöt, speciella öron och två vita tår på ena tassen.
Härliga gullungar!
Häftiga färger! :-)
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se
#5 Ha, ha, öronen är just en sådan sak som hade blivit bättre på bilden om jag haft en fotoassistent. Alla tre har egentligen ganska bra öron (bara en har ett mjukt veck på ett öra) som oftast ligger ner redan. Men nu var de lite uppstissade, så då blir det Musse Pigg direkt!
Vilka gosingar, jättesöta :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus