Vill ha sådan bur - Kleintiervilla
kolla in länken…men jösses säger jag bara..mina drömmar kan gå i uppfylllelse!!!
nån som kan tyska & priser?
Tänk på att inte använda versaler i rubriken eftersom det uppfattas som skrik på Internet. Rubriken är därför ändrad, samt utökad, för att göra forumet tydligare och främja sökfunktionen.
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Sjuk snygga burar! :D
Charlotta-B

# 1 Jaaa….sjukt snygga … jag vill bara skrika…wwwiiieeee………..
Visst var de fina :) Men de ser svåra ut att hålla rena.
Priset ligger på nästan 4000 kr för en 3-våningsbur för marsvin :O Det går många snygga bokhylleburar på de tusenlapparna ;)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Marsvinen skulle gå vilse där inne haha ;) Jättetuffa!
Hehe, ja får ge dom kompass :P
Hehe ja ne jag tror vi kommer hålla oss till bokhylle burarna :D Gillar dom skarpt, Men helt klart tuffa. och speciella :D Är ju kanske lite snyggare att ha i ett vardagsrum lr så. Ja jag vet inte :D
Charlotta-B
Åh herre vilka burar!! *Bokar in en roadtrip till Tyskland i sommar* :D Tack för tipset! ( Jag kan inte tyska och jag tror att Euro är typ 8-10 svenska kronor )

Jag vill ha… så e det bara … mina töser bor i vardagsrummet och jag har försökt få X antal personer att hjälpa mig med detta,,,men icke.Har en bekant som är snickare,ska visa han bilderna iannan jag börjar räkna ut här vad det kan kosta att köpa hem drömmboendet åt mina töser!!
Oj, verkligen fina :D
Jag förstår tyska… Priserna är ganska rejäla, men det står att om man t.ex. har ett sjukt eller gammalt djur kan man be dem bygga om ramperna så det passar bättre, utan extrakostnader :) De kan ändra på buren enligt kundens önskemål, bara man säger hur man vill ha det. De säger att alla 7 Medarbetare har smådjur hemma och är måna om att burarna håller en bra standard. Det finns företag/privatpersoner som kopierar deras burmodeller och säljer dem. De hade hittat en sån bur på ebay och beställt den för att se hur stor skillnaden var. Den var av väldigt dålig kvalitet och en kund hade hört av sig angående en annan "fejk"bur där någon använt giftigt lack…
Så jag tror själv att det lönar sig att köpa en lite dyrare, "äkta" bur.

Verkligen snygga! och verkligen SMÅ!!! speciellt de som är i flera våningar, om marsvinen väljer att vara på samma våning blir det himla trångt….
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......
Häftiga! Men jag tycker inte att dom var helt marsvinsvänliga (eller fanns det någon mer modell som jag missade?) och inte städvänliga heller :P Är det obehandlat trä tro eller får man måla det själv för att det ska hålla sig fräsch och gå att torka av?
Scheiße billigt var det inte heller ;)
Fast det här huset var riktigt fint, det tror jag att syrrans gerbiler hade älskat (åtminstone tills dom lyckats käka upp det).
Hanna

Städvänliga nnäää… men det känns som om ingen bur är det ändå!
man kan få dom målade i valfri färg som ej är giftiga för djuren. och man kan få dom med någon sorts matta i så dom står emot vätan.och dom tätade med silikon.och det är plexiglas mellan planen vilket man inte så lätt ser på bilderna.och ramperna m.m kan ju som sagt var anpassas!
nej jag är helt såld.Till sommaren får mina töser nytt!! bara att spara!