Doris har ju flyttat hit
Jag kom på att jag inte presenterat nykomlingen här ordentligt i en tråd, skäms på mig ;) Hon flyttade hit för två veckor sedan och heter i stamtavlan Define Ice Nay. Till vardags kallas hon Doris.
Det är en väldigt tuff om än fortfarande något blyg tjej jag fått. Hon äter på allt och kommer garanterat att bli hopplös att få att sitta still så fort hon vant sig vid mig, för fart är det i henne och nyfikenhet till tusen, haha. Jag ser mycket fram emot att följa hennes utveckling för jag tror att hon kommer att bli väldigt fin när hon vuxit till sig. Hon har också den absolut bästa ögonfärg jag sett på så unga (och opigmenterade) dark eyed whites, mörka, mörka ögon - me like!
Hanna
Näe! Nu vill jag också ha en till gris! Jag blir så himla sugen på det när jag ser alla som fått hem nya. Ja dessutom är jag verkligen VERKLIGEN förtjust i alla de vita grisar du har. Helt underbart vackra verkligen. :)
Må väl Doris! Hoppas att du kommer att trivas hos tant Hanna ;)
#2 - Men det är väl klart, dom vita är ju dom finaste ;)
Hanna
Men vilken vacker tjej, jag blir helt till mig!…
Söt är bara förnamnet.
Det gjorde hon rätt i flyttade till dig altså och vilken tur du hade att hon ville det!

Vad fin hon är =) Vita är ju verkligen jättefina 
Kan bara hålla med övriga, jättesöt. Vitt är min absoluta favoritfärg när det gäller marsvin.
Hon är jättesöt :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Bedårande! :)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Jättesöt liten tös! :-)
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!