*Bildtråd* Gäspande marsvin!
Är det bara jag som tycker att marsvin ser jättegulliga ut när de gäspar? Lägg upp era bilder på marsvin som gäspar! Jag tyckte att det skulle vara passande nu för nattetiden också. ;)
Här är nog den skarpaste bilden jag har på en marsvinsgäspning… det går så snabbt och även om jag har kameran framme brukar jag alltid sikta på fel marsvin i just det ögonblicket, så skärpan blir inte den bästa.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Haha jag tycker de ser så roliga ut ^^
Tror dock inte jag har en enda bild på det. Brukar inte hinna fota när de gäspar elr så blir det så suddigt att man inte ser något alls :p
Jag tycker det ser ut som käkarna hakar upp sig när dom gäspar :p
Men marsvin talar ju om för andra marsvin att dom har "förlorat" när dom gäspar. men dom ser bedårande ut när dom gör det. Minns min tjej träff när jag hade ute Theodor, då gäspade han i knät på min kompis:D Han var så sör:):):)<3
Att älska är inte förståeligt, det är oförbättrigt.
#3 Fast det är ju inte det enda syftet. :-) De gör det när de är trötta eller avslappnade med. Mina killar gör det oftast innan de lägger sig till rätta och vilar eller när de sträcker på sig.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Min Molly brukar alltid gäspa efter ett tag när vi gosar. Hon gäspar, går runt ett varv och lägger sig ner igen. Jag har tolkat det som att hon är avslappnad.
sött är det ja, men brukar aldrig få det på bild :S
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Åhh så sött när dom gäspar, tyvärr aldrig lyckats få en bild på det. Återkommer när fotografen fått en fin bild! Men det är ju så svårt ;-)
Jag har två bilder på gäspande marsvin, som jag lagt upp på sidan här förut. Men nu kan jag inte hitta dem :P
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Hur kan ni tycka det e sött när ett marsvin gäspar!? lät vårat marsvin ligga brevid i sängen när ja kollade på tv, tittade ner efter en stund å såg bara en stort gap med tänder. Flög upp ur sängen å vågade knappt röra honom efter de =/
Jag fullkomligt älskar deras rosa lilla tunga :)
#14 jag med ^^, hahaha