Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettuppfödare
Läst 3387 ggr
[LoveBaloo]
0

Uppfödare av ridgeback?

Nästa höst har jag äntligen en egen lägenhet, och då ska jag ha fler marsvin ^^

Så, finns det någon uppfödare i Sverige som föder upp ridgeback? Jag vill sååååå gärna ha en, de är så fina!Skrattande

Fridaaaa
0

Kollat på smf sida? :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[jejjas]
0

här har du en som föder upp

[LoveBaloo]
0

Tack! =)

Misarn
0

Zingorina föder upp ridgeback i liten skala, har en tjej därifrån och har bara bra saker att säga om henneGlad

Binajis
0

Jag föder upp ridgebacks Glad Min hemsida är något ouppdaterad sen några veckor, men har flera honor parade. Min hemsida

Var bor du? Vet några stycken till som föder upp här och var i Sverige :)

Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

http://www.freewebs.com/binajismarsvin

[LoveBaloo]
0

#5 Då när det blir aktuellt för mig att köpa hem en bor jag i halmstad =) tog en titt på din sida, vad söta de är!

Binajis
0

Skulle tro att Norra Timmervik är närmast dig isf. De flesta finns i Stockholm och uppåt förutom hon.

Isolde's

Zingorina's har ingen fungerande hemsida verkar det som, men däremot finns hon här på MiF under namnet zingorina :)

Prästgården's har inte heller hemsida, men hennes kontaktuppgifter kan man säkert få från Stina (Isolde's).

Det finns också några uppfödare längre upp i landet, men det känns ju inte riktigt rätt för din del :)

Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

http://www.freewebs.com/binajismarsvin

[LoveBaloo]
0

#7 Nej, det hade ju varit bekvämare med en uppfödare som var lite närmare. I värsta fall får jag ju lösa det på något vis. Det är därför jag redan nu börjar titta runt lite =p