Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: medlemmar
Läst 3132 ggr
marsvin-90
0

Äntligen e den nya hemsidan klar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en länk: http://www.hillsmarsvin.n.nu/

Säg gärna vad ni tycker =) Om den blev bättre eller sämre än den förra tex.

[Tisslibiie]
0

Jättefin Gina :-D

[Tisslibiie]
0

Klart bättre ^^

FeliciaS
0

Jättefin! Lite mer stilren än den förra.

Jag tycker du kan ändra på "Denna sidan kommer handla om min marsvinsuppfödning" till ex. "Hemsidan om min marsvinsuppfödning" eller "Uppfödning av … (namnet på raserna du föder upp)" - det låter bättre :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

marsvin-90
0

#1 Tack!

#3 Tack! =D Bättre nu? Visste inte riktigt vad ja skulle skriva där, tyckte inget passade. Tänkte sen när ja har mitt uppfödarnamn skriva siffrorna där men vet inte om de heller passar =P Så tack för tipsen! Ser du nåt annat galet så säg till! =D

FeliciaS
0

#4 Ja, det ser bättre ut :) En till sak som slog mig: menyknapparna kanske kan vara mindre och inte sitta med så stora mellanrum, så alla får plats på samma rad?

Mvh Felicia

marsvin-90
0

#5 Hade gärna gjort dem mindre om ja vetat om man enns kan göra de =P Hade med viljat ha dem mindre på samma rad =P

Blomkrukan
0

Jättefin sida : )

Vad betyder standby?

marsvin-90
0

#7 Att ja inte riktigt bestämt vem som får stanna o vem som ska säljas =) De sitter där tills ja bestämt mig o fram till de är redo att flytta.

Blomkrukan
0

#8 Aha! Då vet jag : )

Atensia
0

Superfin hemsida! Men jag tycker du borde ha en knapp för nyheter eller en blogg ;)

/Amanda & 5 marsvins flickor :)

Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

Creation
0

Så fint! Ett klart lyft från förra hemsidan! Kom bara ihåg att uppdatera regelbundet nu. ;)

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

[Maijah]
0

Mkt bättre än den förra tycker jag! Bra jobbat! ^_^

[Licroana]
0

Jättefin!

Ser mycket fräschare ut med ljusa färger och denna design :)

marsvin-90
0

Tack för alla komentarer! =) Blir glad att ja lyckats med något =P

#10 Jo ja vill ha en blogg/nyheter men vet inte vart ja ska få plats med den, för ja har redan använt upp alla "knappar" Kanske om ja tar bort Standby eller utställningar?

#11 Ja kan inte påstå att ja uppdaterade så dåligt sist =P Uppdaterade ju typ hemsidan minst varanan dag med små saker =P

FeliciaS
0

#6 Hur har du gjort sidan?

Mvh Felicia

marsvin-90
0

#15 de fanns olika mallar o välja på o denna va den enda ja kunde tänka mig =P