Luriga satiner
Jag vet att jag har typ 100olika satintrådar just nu men detta känner jag ganska viktigt då satiner kan "döljas"
En strävhårig satin kan var otroligt svår att urskilja från en vanlig strävhårig även om man har satinvana.
Xander är ett praktexempel! I början var han bara som vilken sträv/lockig petbebis som helst. När han växte märkte jag att pälsen var ovanligt mjuk och tänkte då att detta är en bärare till 100% Även en till satinvan människa tittade på honom när han var ca 5-6 veckor gammal. Hon höll med om bärare.
Xander är född den 23 juli. Denna bilden är tagen i september och inte ens då visste jag att han var satin
Förlåt om jag avbryter om du ska lägga in fler bilder, men hur gammal kan en satin bli generellt?
#8 Det är svårt att se på bild men om jag utgår från hennes golden ser hon inte ut som satin. De svarta är väldigt svåra överlag (och strävhåriga svart skulle jag nog säga är totalt omöjliga) att se satin på eftersom de gärna är väldigt glansiga i sig själv
Om du lyfter upp hennes goldenstrån och lyser på dem, glittrar det då?
Lovikas rumpa med typiskt satinglitter, men nu är ju hon strävhårig :-/ Har ingen bild på en flerfärgad korthårssatin.
Har hon goldenfötter? Där kan vara lättare att se ibland