Nu är jag klar!
Igår blev jag klar med min hemsida. Det var ganska jobbigt. Phu! Men det är super skoj att göra sånt. Och jag kände lite att jag ville dela med mig av vad jag kan
Gå gärna in på den
PS. "mina marsvin" länken är inte klar… Ska lägga in lite bilder:)
Att älska är inte förståeligt, det är oförbättrigt.
Fin fast jag tycker inte det rosa passar alls bra med det gröna :) Men det är min tycke och smak :)
Ett fel har du i "varför marsvin?" hanar från olika kullar eller uppfödare kan gå lika bra ihop som två bröder. Ingen av mina hanar är från samma kull, Morris fick en kompis, en unge när han var 2-3 år gammal, Blixten förlorade sin kompis, fick en marsvinsunge till kompis, så det går likabra som 2 bröder:) Men man ska helst släppa ihop 1 vuxen med en unge eller 2 ungar.
Och på foder: Det heter Müsli, inte myssli :) Lättare för folk att förstå om du stavar rätt:) Och helst ska dem få komma ut varje dag, speciellt om dem har liten bur :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Oj, jag vet det där men myssli. Kunde inte hitta något sådant tecken
Men allting bygger på egen fakta så det kan bli lite fel. Får skriva till lite det med hanarna:)
#2 :) Okej hehe då förstår jag
Ja olika sidor säger olika men jag har erfarenhet av att släppa ihop hanar och tror att fler här inne säger samma som jag ;) Men trevlig sida i övrigt! Bra jobbat :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#2# Jag tycker sidan är jättefin, den ser välkomnande och trevlig ut och du är duktig som kan så mycket.
TACK
Det är roligt att dela med sig av sina erfarenheter
Jag gillar också din hemsida. Och jag tycker det är kul med dina glada färger
Jättemysig hemsida : ) Jag gillar också fägerna.
Såg en del saker, som är totalt oviktiga, men tänkte bara uppmärksamma dig : )
Under tandproblem-fliken:
Tandproblem kan kommer om marsvinet hart fått för lite att tugga på. (Ett t för mycktet alltså)
Under päls-fliken:
Om man inte har så mycket tid, eller kanske inte orkar. Är det bäst att ha ett ganska korthårigt marsvin. (Skulle föreslå att meningarna "sätts ihop")
Under föda-fliken:
Annars kan dom drabbas av övervikt problem, och kan få sjukdomar. (Särskrivning, sätt ihop orden och in med ett s, överviktsproblem)
Ta det inte som kritik! Kom på att jag kunde PMa dig det här men lyckades inte kopiera över det till ett PM. Hoppas du inte tar illa upp!

Jättefin sida, är impad av att du kan så mycket. :) Har själv inte en susning om hur man gör en hemsida :P Jättebra !
Jättefin hemsida! Fina namn dina marsvin har, jag har två killar som heter Theoror och Arwin, haha. 
Livet med två australian shepherds
- https://brukshundarnas.wordpress.com