jippie, vad glad jag är :D
Hittat en innebur som är 140x70x40 för bara 400 kr, han skulle igentligen ha 600 kr men eftersom det var jag så fick jag det billigare (har köpt marsvin av han tidigare). Ska hämta den innan månadens slut. Han sa att jag fick delbetala utan problem ;) Han sa det, den är inte direkt ny men ändå i ganska bra skick:D
Frågan är: Morris&Totti, eller Blixten&Lotus som ska ha den? :) Både deras burar är lika stora, alltså inte så stora. Hmm.. Får tänka på det:P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Grattis! Om man kan säga så. Eller kanske "Vad bra" passar bättre?
Bra att du kunde få den billigare iaf, det var snällt : )
Vad kul :)
Kan du inte sätta ihop deras nuvarande burar till en så ena paret får två mindre och det andra den nya buren?
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#1 Tack
#2 Hmm.. Men frågan är hur? Måste vara galler över allt, eftersom jag har katter:)
#3 Vad har du för burar nu då? På gallerburarna går det ofta att vika upp ena kortsidan, eller om du har luckor på sidorna så kan du öppna dem mot varandra och sätta en spång emellan.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#4 Har två vanliga gallerburar, men den ena öpnnas hela framsida så kanske kan ta bort den,och göra en ramp emellan burarna, ska klura på detta;)
#5# När jag hade två gallerburar så köpte jag ett sånt där plaströr från en byggaffär och så gjorde jag hål för det i kortsidan på båda burarna, så var det bara för dem att springa i röret mellan burarna. De tyckte det var jättekul.
#6 Smart :)
Kul!
Hehe, den kommer från mig från början och innan dess från Zooträffen :-P
#8 aha hehe :) Men stor och bra sa Daniel ;)
#9 Japp, den är kanon! Vet du någon som är intresserad så har jag en dösnygg tvåvåningsbur (inte våningsbur så det bara är en bur, utan våningsbur med bur för två flockar/par) på 59*119cm (innermått).
#10 Vad bra:D
Hmm.. Vet inte, ska höra med mamma:)
Vet inte hur dina katter är men jag har också katter men öppna burar. Bara burar med bebisar i vill jag ha galler för men det är för att jag är hönsmamma inte för att det finns någon risk. Fast katter är ju olika förstås.
Härlig storlek på gallerbur!
#12 Min ena katt kan öppna ena marsvinsburen (fattar inte hur!) därför måste jag byta:) plus att jag vill att dem ska ha det större såklart:D
Ja jag gillar det, ska skaffa en till, till andra paret marsvin men en i taget;)
tål att tänka på Lyan =)) kram
#6 Det där med rör mellan burarna verkar himla smart! Hur kom du på det? Den tanken skulle jag aldrig komma på : )
#15# För mycket fritid, det är då man kommer på sånna saker 
#16 Alltid bra när man kommer på nya saker:)