Kanske lite frånvarande
Tänkte bara säga detta så ingen känner sig bortglömd. Mitt liv är rätt rörigt nu så jag blir fort trött och orkar kanske bara svara ett par trådar, det är inte så att jag dissar någon utan bara för att det antagligen blivit för mycket den dagen :-)
Kram Lyan :-)
Förstår dig Emmy! Hoppas det känns bättre snart!<3
Jag hoppas det också! Ska verkligen göra ett krafttag och då kommer mycket energi gå till "verkligheten" men aldrig att jag överger er här :-D Tittar nog in en gång om dagen eller så men kommer kanske inte vara så aktiv bara. Ska lägga datortiden på att fixa mina satinsidor på hemsidan :-)
Jag kan ju passa på att säga att jag också varit lite frånvarande, från & till, och kmr nog fortsätta med det ett tag framöver… Det är helt enkelt mkt annat i livet just nu, skola, andra intressen, marsvinen såklart också m.m… Jag har - nästan - alltid varit bland de mest aktiva på sajten, och om jag försvinner lite nu så vet ni iaf varför.
Så jag förstår dig mkt väl Lyan, inga problem :-) Jag skriver också i de trådar jag hinner/vill, men det blir inte så många.
Ses imorgon<3 kram
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.