Var är utställningarna egentligen ?!?!
Jag blir galen, kanske jag är dum i huvudet, men jag tycker det är väldigt svårt att enkelt se VAR utställningarna är.
Skulle haft en länk till eniro i varje PM eller annons på utställningarna så man kan klicka och kolla vilka som är nära.
Missade ju dagens utställnig i västerpås, bara 4½ mil frfån mig.
Nu letar jag efter en annan att besöka.
denna i Bäckebo… var är det ?? ? http://www.svenskamarsvinsforeningen.se/utstallningar/utstann/110226_backebo.pdf
Lovers Marsvin - lovers.n.nu - Eskilstuna - ej smf reg
Nere i kalmar området. Vet inte så noga. Men långt ned i landet.
Säker ? för det finns massor av bäckebo i landet :S o jag vet ju inte riktigt hur marsvinsklubben delat upp områdena.
Så vet du om det är nån utställning i närheten av eskilstuna hållet ?
Ja jag är nästan 100 på det. Kan säga till 95% chans att det är rätt. :-)
#3 Det är en utställning i Brändåsen i slutet av mars. Ligger lite utanför örebro.
Bäckebo utställningen ligger i Småland :)
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se
ok, tackar :)
brändåsen blir väl nästa chans då.. attan att ja missa denna i västerås.. suuuuuuuck. dumma bil.
Inlägget redigerat då det inehöll svordom, vilket bryter mot nätverkerts skrivregler.

#8 fast å andra sidan var det här en rätt så liten utställning, eftersom det var ett KM, alltså bara för Svealands medlemmar ;)
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......
ahaa, så de fungerar så ? Så det är inte öppet för vem som helst att komma då ?
#10 Ett KM är så att bara de som är medlemmar inom den lokalavdelningen (som i det här fallet Svealand) som anordnar det får ställa ut, ett KM är också inofficiellt - inga cert,ck eller silverkort delas ut. Att komma dit och titta får vem som helst göra :)
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se
Då förstår jag.. jag e ju medlem här så den biten är ingen fara. men det an ju va bra att veta.. KM är alltså Klubbmästersap och då stller bara de i den lokalklubben ?

#12 just precis.
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......
Så långt som jag tänkte var ju att folk endast i svenska marsvinsföreningen fick ställa.. (alltså hela) hm.. gäller o tänka lite längre än näsan räcker. haha