Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettpresentationer
Läst 2487 ggr
Lyan
0

Välkomna Aisha och Nellie

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår flyttade Nellie och Aisha hit. De sitter i strikt karantän då iallafall Aisha till 99% säkerhet har Ringorm :-( Så nu har jag karantän för karantänen :-/

Nellie är född här och kullsyster till Niklas och Kitty. Hon är totalt utmärglad men verkar inte ha ont så förhoppningsvis är det bara brist på mat och inte satinsjukan. Hon väger inte ens 600g! Hon har utslag på nosen och öronen

Aisha är en satinpet, chocolate fox. Söt liten dam men med ett stort, krustigt utslag på nosen :-(

Nellie på bilden. Jag har kladdat dit det vita för hennes ansikte försvann i bakgrunden. JA, hon är så otroligt typad :-D Och så försvinnande liten i min hand :-( Hon är över 2år

Lyan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Aisha

Blomkrukan
0

Sötisar : )

Nellies ögon ser enorma ut : )

[Tisslibiie]
0

Vad roligt Emmy! :-D

Lyan
0

#2 Tack! De är precis lika gigantiska i verkligheten! Hennes syster har också väldigt stora och vackra ögon, kommer från mor deras :-)

Känns jobbigt att få in två djur där den ena är vanvårdad och den andra har Ohyra men nu blev det så :-( Tänkte att eftersom Nellie ändå hade utslag kunde jag lika gärna plocka hem Aisha också så de får sällskap i karantänen

Lyan
0

#3 Nja, hade de inte haft Ohyra och varit satiner hade det varit roligt, men det känns väldigt bra att ha fått tillbaka Nellie! Har bara två satiner kvar att spåra nu och ett par till av de jag inte fött upp själv