Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettpresentationer
Läst 4055 ggr
Carro-m
0

Välkommen Udo

(då gör vi ett försök till med att få med texten i inlägget då sidan krånglar för mig!)

Var uppe hos Emmy igårkväll och hämtade hem Udo. Nu går han som kung i honflocken. Tack så enormt mycket Emmy för att jag kunde komma och hämta honom med så kort varsel. Han har redan uträttat underverk i flocken! Alla honorna kommer ut ur husen och äter hö tillsammans utan att hacka tänder och jaga varandra! Helt underbart! Tack än en gång! :)

Lyan
0

Vad skönt att det funkar så bra! Här är tomt utan lillkillen, men så länge Udo är glad är jag glad :-)

Fridaaaa
0

Hoppas det går bra med han:) Udo är en härlig kille :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

FeliciaS
0

Det låter ju fantastiskt :) Jag tror en kastrat skulle göra nytta bland mina honor också, även om de inte alltför jobbiga jämt och ständigt så är stämningen ganska laddad.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Carro-m
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Udo :)

Isnona
0

Vad fin han är! :)

Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus

Lyan
0

Fina långnäsan <3 Vad lik sin pappa han var på denna bilden!

Carro-m
0

#6 Jag har aldrig sett hans far, så jag vet inte ;)  men hans näsa är 2 mil lång jämfört med mina flickors Flört  Dock är han lika fin för det :)

Lyan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#7 Här kommer pappa Magic :-) Tyvärr är det svårt att se på bild, jag kan ju jämföra dem i minnet. På just bilden i tråden är han Magic upp i dagen (bortsett färgen). När Udo var liten var han läskigt lik Magic, nu som vuxen är han ett mellanting mellan mamma och pappa

Lusthan
0

Oh han är ju så härlig Udo, jag saknar han här hemma. :) Världens finaste är han. Han älskar Proviva jordgubb, ett litet tips. :) Det åt han ur spruta här hemma.

Misarn
0

Han är ju så otroligt fin, det var synd att avståndet var för långt, annars hade han fått flyttat hem hit =) Men hoppas att våran lilla gosse också kommer göra underverk här hemma Glad

Atensia
0

Vilken söt kille! :)

/Amanda & 5 marsvins flickor :)

Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

Denna kommentar har tagits bort.
Creation
0

Så kul att han kom till dig! :-) En jättefin kille!

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Carro-m
0

Jag är supernöjd med honom! Alla borde ha en Udo till sin honflock! Flört