Tjejerna har kommit hem
I Söndags hämtade jag hem tre underbara teddytjejer. Så bedårande söta och goa…lite blyga i buren men när dom väl kommer upp i famnen är dom lugna, mysiga och nyfikna…
Nu vill jag fråga är det lika bland honor som hos hanar att det är den äldsta som tar på sig ledarrollen? Eller är det lite olika beroende på personlighet?
Som det verkar bland mina tjejer så är det den mellersta som är lite tuff mot de andra två och jagar dom emellanåt…eller egentligen jagar hon mest den äldsta …nu är dom ju inte så gamla än 12, 10 och 7 veckor…är det för tidigt att göra upp om ledarrollen?

För våran del så är det personligheterna som spelar stor roll, skulle vara kul att få se bilder på dom små tussarna ^^
Vad roligt! Skulle man kunna få en liten "presentation" av nykomlingarna?
Jag tror också det har lite med personlighet att göra. Här hemma är det visserligen den stor som "leder" men och är lite sån i sättet ändå, om du förstår…;)

naw vad söta ^^
Vad söta dem är. ser ut att vara stora och fina :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jätte fina alla tre, bara en fråga, tycker att Dolly ser lite annorlunda ut än de andra i baken
, men det kanske bara är en konstig vinkel på bilden…ser de likadana ut underifrån ? Men du har säkert köpt av en uppfödare och då är det säkert inga problem 
Grattis till tre fina Teddysar hoppas du kommer trivas med dem !
#9 Nu vet jag inte riktigt hur du menar men jag är ju inte van att se…jag tycker dom ser lika ut…det är nog en tokig vinkel på bilden :) Och ja jag har köpt från en uppfödare som hållt på länge så det ska nog vara bra :))

Jag tycker också att det ser misstänkt likt ut en pung på Dora (men det var väl henne du menade Aristarcos?). Är du helt säker på att alla tre är honor? :-)
Hahahaa…Jaha var det så du menade…nej hon har ingen pung! Jag har haft killar förut…hon är definitivt en tjej!
# 11 mmm. tyckte det såg ut som en pung på Dora ;)
#12 Kunde inte låta bli då många har misslyckats med att få samma kön, hade kanske också förklarat varför hon försökte ta över kommandot ! Men då är det safe då :)
Japp…det är safe! Har dubbelkollat igen…men det finns ingenting där…hon ser ut som dom andra två…och det borde ju synas skillnad nu när hon är 10 veckor :))
#13 jag är ett praktexempel på vad felbedömda kön kan åstadkomma. 2 blev 8 ^^ SUPERFINA teddysar riktiga mininallar :D
#15 Men det var väl inte ditt fel ;) Det var ju andra som skulle veta bättre som skulle veta, som nybörjare kan det ju bli fel
även om det inte blir som man tänkt sig.
#16 jag är verkligen millångt ifrån den lilla kunskapen jag hade då. Bra att folk påpekar det med att dubbelkolla kön faktiskt :) Händer alldeles för mycket "olyckor"