Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 3221 ggr
CeciliaNig
0

Måste få visa vår sötnos

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är så skönt att det äntligen är lugn och ro och vi bara kan mysa med våra bebisar (undra hur länge man kan kalla dom det,hihi). Ena honan är fortfarande lite reserverad men den andra har blivit väldigt social på dessa 2½ månaderna. Hon berättar klart och bestämt om jag inte gett dom mat innan jag själv sätter mig i soffan på kvällen och när jag öppnar buren så är hon där direkt med huvudet för att se vad det blir för gott. Är dom i hagen och jag lägger upp nytt hö i buren blir hon helt tokigt, luktar och ger sig inte förrän hon har fått hoppa i högen av nytt hö. Båda två kommer fram till handen i buren om jag har ngt gott i handen, men honan som är mer framåt kommer fram och undersöker handen även om den är tom.

Häftigt iaf att dom har sådana olika personligheter och blivit så sociala. Tror att det gör mycket att dom står i vardagsrummet, det är ju där vi är nästan hela tiden när vi är hemma.

Skickar med en bild på Annie som hon heter, honan som är lite mer framåt, världens busfrö. Kan säga att jag var livrädd att hon skulle ta ett skutt över hagen när hon satt på taket så ganska snabbt åkte hon in i buren igen,haha! Huset är MYCKET populärt även inne i huset.

CeciliaNig
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är Kajsa, hennes syster yster Skrattande. SÅÅ gosig med en stor virvel uppe på huvudet,hihi.

Fridaaaa
0

Roligt att se nya bilder på dem :) Så söta är dem:P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[exsh]
0

Mycket söta tjejer! Och måste säga att det var ett mycket snyggt hus du/ni fått tag i! :)

Atensia
0

Vilka fina tjejer! Kyss

/Amanda & 5 marsvins flickor :)

Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se