Även Aurora har fått bebisar :)
Grattis, och så söta!
Vilka sötnosar, älskar skinny!:) Grattis!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ååååh! :-D Grattis ^^
Tack :)
Skinny hona 1, 74g
Skinny hona 2, 74g
Skinny hane, 82g
Lakeland hane, 76g

Grattis!
Kul att du ska behålla skinny hanen! =D Längtar efter bilder!
Åh vill ha!!!:P sluta lägga upp såna söta bilder hihi ;)
Åh, gillar verkligen skinnyhonan men bred bläs. Jättesöt! :)
Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus
Grattis! :-)
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se
Grattis till sötnosarna!
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Åh! Har du någon hona över till mig? :p
Mvh Alexandra
#15 Det KAN finnas en hona kvar om du har tur :) Men vet inte helt säkert ännu.
Aurora med ungar fick sitta i en transporbur under natten då hon inte ville ta sig an ungarna. I morse så var spenarna mjuka så dom borde ha diat då dom var torra och skorvliga på kvällen. Dom är tillbaka i vanliga buren nu så får se om hon tar hand om dom bättre nu.. Annars får dom sitta i transporten ett tag till.

#16 I så fall är jag väldigt intresserad :P
Mvh Alexandra
Grattis! Båda hanarna ser verkligen jättefina ut.
Här har du en till som letar efter Skinny hona! Vart bor du och har du någon av de bedårande fröknarna till salu fortfarande? Var inne på din hemsida och tittade också, jättefin!
Mvh Martina
#20 Gud vilka sötisar!:D
En skinnyhona dog igår och en dog för en liten stund sedan.
Det gick på några minuter från att ha varit pigga och sprungit runt till att tappat styrseln helt i kroppen till att knappt inte kunna röra på sig alls.
Den som dog igår hittade jag försent så den var i princip hjärndöd. Men den andra satt jag och kollade på tills jag såg att något var fel så fick ringa min pappa som fick komma och ta bort den.. Så den slapp iaf lida så länge.
Sov gott Inez & Alice! ♥
#22 Beklagar! :'( Vila i frid flickor!
#22 Men fy vad hemst! Har du någon aning om vad det kan vara det lät ju riktigt otäkt. Stackars dig.
#24 Dom var små och ville inte riktigt gå upp i vikt, så troligtvis kanske det var något fel på just dessa..
Den som dog idag skuttade fram som en kanin och efter någon minut så satt den bara och stirrade. Efter ytterligaren någon minut så faller den omkull gång på gång när den ska gå så jag lyfte upp den och Aurora i knät tills min pappa kom. Han kom väll efter 10min och la man då ner den så den skulle kunna gå så bara låg den, eller den försökte gå men det gick inte.
Kanske det kunde ha varit en hjärnblödning? Men två så tätt känns inte så bra. Men kan ju vara som jag skrev att dom inte riktigt var som dom skulle..
Lite rörigt skrivet kanske men allt känns så konstigt just nu.