Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterboendeinredning
Läst 5235 ggr
nimroda
0

hemsidor med inredning !

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

hej

undrar om man inte kan samla lite olika sidor me hus och kojpr och lite allt möjliga internet sidor med inredning till marsvin.

själv älskar jag att luska runt på sidor och se vad man hittar för fint och mysigt till mina små flickor  så jag tänkte att de hade varit kul för min och för andra och veta vad de finns för kul att hitta =)

här kommer en sida jag tycker om väldigt mycke , dem är inte speciellt dyra , har beställt där i från och är mycket nöjd med varorna jag fick hem =)

M.v.h Johanna www.nimroda.n.nu/

nimroda
0

*putt putt *

Denna kommentar har tagits bort.
Blomkrukan
0

Håller med om att det vore kul : )

Fridaaaa
0

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Lexxi
0

Lägger upp min hemsida med sovkojor och liknande så fort jag uppdaterat!

Mvh Alexandra

http://lexxis.se

nimroda
0

låter bra =) hoppas de kommer fler sidor =)

nimroda
0

putt putt fler sidor ? :)

[Sicali83]
0

Jag har ingen sida men jag har ett (som jag tycker) bra inredningstips, duger det? Glad

nimroda
0

allt duger =) tycker ju om att titta på allt som kan vara öjligt till mina flickor , och de e ju kul att möblera om =) så allt  är tillåtet =)

[Sicali83]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jo jag köpte till sonen när han var liten, förvaringslådan APA på ikea. Nu när han inte använder den sågade jag bara ut två dörröppningar fram och en på sidan, la in en fleecefilt och gav den till smågrisarna, de älskar den. Den har lock så vill man är det bara att fästa en ramp till lockat så kan de ha filt och hus på övervåningen med Glad

nimroda
0

# oj de såg ju fatiskt riktigt bra ut =) ska kolla vidare på de där för de va verkligen smart=)

har du eller andra fler tips om de så är hem sidor eller tips som i #10 så är ni mer än välkommna att dela mer er =)

[Sicali83]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här ser den ut från grunden. Den kostar bara 129 så det är riktigt billigt om man tänker att man kan utnyttja så mycket av platsen på/i den.

nimroda
0

#12 ja verkligen  och sen att man får utnytja taket e ju ännu bättre =) och hur stor är den ?

[Sicali83]
0

#13#

Bredd: 38 cm 
Höjd: 8 cm 
Längd: 72 cm

Mina grisar brukar ligga tre stycken i lådan och en i huset ovanpå Glad

nimroda
0

#14 låter ju perfekt …Skrattande och den vart ju inte dyr iheller :) oftast är de ju smartare att göra som du sjorde om inte ialla fall billigare Skrattande

[Sicali83]
0

#16# Absolut, jag kikar ibland på de där snygga husen i djuraffärerna men de är för dyra när det bara får plats ett marsvin åt gången. Detta är inte snyggt egentligen men det är så väldigt praktikt och var och en kan ju måla den personlig.

gickan87
0

nimroda
0

#17 ja exakt , och om man har barn så vf inte låta dm måla det Skrattande kan ju knappast bli mer persnigt än så :D

#18 ja de va den sidan jag hade lagt till men dn försvann efter uppgradeingen på mif :) men gillar den sidan som in i :)

gickan87
0

#19 Okej :)

Såg inga inlägg alls i tråden fast det skulle vara 17 så postade den jag kom på i all hast och hoppades att den inte var med redan ^^

MVH Erika :)

nimroda
0

#20 bara bra att du gjorde de eftersom min försvann Skrattande

Misarn
0

Kan väl lägga in min egna hemsida då Glad: http://liljeroth.webb.se/

nimroda
0

#22 absolut har tittat in på din sida fleragånger verkligen fina saker du har Skrattande

Lexxi
0

På min hemsida finns nu sovkojorna.

Kommer även att lägga upp mysrullar, mysbäddar och annat så småningom :)

Mvh Alexandra

http://lexxis.se

Misarn
0

Nytt namn: Liljeroth.Webb.se Glad