Jag blir galen!!
Eller mer galen än innan kan man väl säga 
Det är ju en bugg som gör att trådar man deltagit i och som raderas från sajten ändå ligger kvar i "diskussioner jag deltar i" och där är det ju små kryss där man ska kunna klicka bort dom om man inte vill ha dom på den listan.
Det krysset fungerar inte så diskussionerna går inte att ta bort från listan och de fylls ju hela tiden på. Så nu har jag tre trådar som tar upp plats vilket gör att jag inte ser om det är aktivitet i andra trådar jag deltar i, Jag har raporterat felet för längesedan men än har det inte hänt något och det börjar bli sjukt irriterande!!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Samma här, hoppas de fixar det snart. Kan det ha med de nya systemuppdateringarna att göra?
#1# Förmodligen har det med dem att göra, skönt iallafall att man inte är ensam om problemet. Rapportera det du med så är vi fler.

Vilka trådar är det det rör sig om?
Det kan kanske lösas med att vi tillfälligt återpublicerar det så att ni kan klicka in er på dem så att de förhoppningsvis försvinner.
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
Hos mig funkar inläggslistan faktiskt för en gångs skull. Däremot funkar inte klistra in funktionen :-/
Annars tycker jag det blir mer och mer stabilt men saknar fortfarande den gamla!
För min del är det "OT- KNOW IT ALL'S som jag inte lyckats bli av med.
#3# Det rör sig om:
Ta bort konto
Tankar kring omplacering
OT - KNOW IT ALL`s
Det är nog dumt att återuppliva dem, finns det inget annat sätt? Det är ju egentligen inget problem, det är bara så väldigt störande.

Den tråden är inte borttagen utan ligger i den dolda kategorin "OT-Off Topic" som du kan läsa mer om här.
Den tråden är borttagen- kan återpublicera den ett tag så att ni kan testa att avmarkera den.
De två första är bortplockade men kan som sagt återpublicera dem så att ni kan testa att avmarkera dem.
Den sista är flyttad till den dolda kategorin- se svaret ovan.
Jag tänkte det som så att jag låser trådarna ifråga och återpublicerar dem under en begränsad tid så att ni hinner avmarkera dem helt enkelt och därefter tas de bort igen- tror att det är det lättaste sättet att få ordning på det iom att iFokus-teamet har andra viktigare funktioner att jobba på så dröjer det nog ett tag att få ordning på detta annars.
**SMF 237 Sweet Dream's

Så- nu ligger de två trådarna ifråga ute på sajten igen så att ni kan avmarkera dem.
**SMF 237 Sweet Dream's
#11# Det funkade!!! Gud vad skönt att bli av med dem, nu är det bara den sist kvar.

Toppen!
Då tar jag bort trådarna igen :-)
Jag kan lägga till dig i den privata sajten så att du får tillgång till de dolda grupperna (OT & Lekar) om du vill?
**SMF 237 Sweet Dream's
#13# Ja det hade varit bra. Tusen tack att du kunde ordna det problemet, det har varit så i säkert en vecka nu.
Hur kan en tråd som handlar om hur folk beter sig på I FOKUS som läggs i kategorin OM Siten och I fokus bli OT ?
Jag vet att jag glömde ta bort OT i början på rubriken, men fick inte ens chansen att ta bort det. (Va nära på att lägga tråden i Allmänt om marsvin innan jag såg att det fanns om siten/i fokus med.
Lovers Marsvin - lovers.n.nu - Eskilstuna - ej smf reg
jag behöver oxå "ta bort " dem två trådarna
M.v.h Johanna www.nimroda.n.nu/
Ska varje person som deltagit i trådarna behöva be om att bli borttagna alltså ? Ta bort trådaran helt istället då ? Så vi slipper bli påminda hela tiden.
aah
ok
#14, du kan lägga till mig också i den privata sajten är du snäll
. Lite trist när man börjat i en tråd och inte kan följa den vidare…
Jag undersöker det här nu. Återkommer när jag tror mig ha någonting konstruktivt att berätta.
-- erik
Hej igen!
Jag har lagt upp en ny version av iFokus nu där jag hoppas att det här problemet är åtgärdat. När man nu tar bort rader med krysset ska motsvarande rad försvinna ur läskön på samma sätt som när man besöker sidan (tidigare stängde den bara av ytterligare uppdateringar).
Vore tacksam om någon av er som upplevt problemet har möjlighet att testa om det fungerar som det borde.
-- erik
#23 ja dem försvann tack så mycket :D
#24 - Strålande. :)
Om den kärvar igen så säg till. Jag håller ett öga på den här tråden.
-- erik
#25 låter bra :D