Guinnepigs goes exotic!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Mina marsvin har fått ananas till frukost och de verkar Frasse främst gilla! Han knaprar på och verkligen visar att han tyckte det var gott :)
Har ni gett era marsvin några andra Exotiska frukter?
Tiktok: @iminaandetag
Instagram: @iminaandetag
Kiwi, räknas det till exotisk frukt? =) Det har Morris fått en gång, Totti med, det gillade dem. Blixten vet jag inte om han har smakat det, vet inte heller om Lotus har det.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Kiwi, va skoj, det måste jag testa att ge dem, Kanske det är något som Gammel gubben Ludwig gillar?
:D
Tiktok: @iminaandetag
Instagram: @iminaandetag
#2 Ja testa, dock ska man ju vara försiktig med frukter då det kan ge munsvamp men att ge det ibland som godis osv går ju bra;)
Är det inte just kiwi som kan vara farligt för marsvin? Eller det kanske var någon annan frukt?
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Mina gillar ananas :-) Kan inte komma på om de fått något annat exotiskt
#4 Vet inte, mina har inte dött eller mått dåligt, dem har bara fått lite av det, mamma har med gett sina det
Jag sökte på sajten och jag hade fel, det är avokado som inte är bra för marsvinen
Så kiwi är safe
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Kiwi och olika sorters melon får mina ibland
#7 Okej, ja advokado är inte bra till fåglar heller :) Eller t.ex kaniner :) Inte lätt att hålla reda på allt 
Melon tycker mina är smaskens också
Ja vattenmelon har jag testat, brukar uppskattas:)
Mina får kiwi då och då. De flesta tycker det är ok, men inget man tar först. Det innehåller ju mycket C-vitamin, det är ju bra.
Vattenmelon får dom i stora mängder på sommaren när det är lite bättre priser. De älskar vattenmelon!
Honungsmelon händer att de får någon gång under vintern, en klar höjdare :)
Persika fick min lylly en gång hon raktiskt taget snodde det sista ur handen på mig men vet inte om det är br för dem så har inte gjort det sen dess ^^