information om Landskrona imorgon?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hejsan!
Jag bor nära Landskrona och läste precis att det är utsällning imorgon. Vilken tid börjar detta?
Och var i Landskrona är detta?
Kan man bara komma dit och titta?
Tackar för svar :)
Bedömningarna brukar dra igång runt halv tio på förmiddagen, så runt tio - elva är det nog som roligast att vara där och kolla. Utställningen hålls i Folkets Hus Landskrona och det är klart att man får komma dit och titta :)
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se
Jag åkte dit och tittate. Super roligt!!!!!
Hej Inezvea!
Vi träffades igår, det är jag som är Jessica (som hade silver agouti och gråa marsvin).
Kul att ni tyckte det var roligt på utställningen, ni är varmt välkomna :)
Alla våra utställningar kommer att vara i den lokalen hela 2011.
Hälsningar
Jessica
Hej Emeo!
Ja, alla dina marsvin var ju helt underbara! Du gör verkligen ett bra jobb.
Vi tänkte höra av oss till dig snart, vi är väldigt intresserade av att köpa ett marsvin ifrån dig. :) Vill också börja ställa ut!
När kommer det fler utställningar till Landskrona?
Tack! Vi kände oss välkomna :)
#4 Roligt att ni blev intresserade av utställning. Nästa utställning är 28/5 sen dröjer det till 20/8.
Kom på en sak, jag har en hane som jag tänkte kastrera, det kanske hade varit något för dig. Han ser ut som Bali fast han har crest (virvel i pannan) som ni gillade. Han är kullbror till Zebra (den lilla söta silver agoutin). Du kan se bild på honom på min hemsida under Till Salu, han heter Panter.
Jag har en kastrerad hane i båda mina honflockar, då blir det lugn och ro hos damerna ;)
Ja, han ser jätte fin ut! Han ser ut precis som en sån jag är ute efter. Ska prata med mamma om det också! Men hur är han tam mässigt? Och hur är han i personligheten?
Haha! Ja det skulle behövas en hane i min flock ;) Då är kanske inte de andra så bitchiga mer ;) haha!
Jag ska abolut ställa upp den 28 maj!
Kan man ställa ut även om hanen är kastrerad?
#7 Du kan ställa ut han som kastrerad i pet! (Eller har jag väldigt fel?)
//Emma
#7 & #8 - Ja det kan du, det finns ingen regel emot kastrater i någon av klasserna.
Hanna
Tack!!
Emeo!
Jag har skickat Pm till dig. Vi får bestäma en dag :)