[finnes] Stugplats på SM
Jag, Emmsann och FeliciaS kommer att hyra en fyrabäddsstuga under SM i Kalmar (21-22 maj). Stugan ligger på en camping knappt 5 km från utställningslokalen. Vi söker åtminstone en fjärde rumskompis, det får säkert plats fler om man vill och fixar luftmadrass eller något. Skicka ett pm eller hojta till om du är intresserad. Vi kommer för övrigt att åka tåg från Göteborg så vill du joina redan där är det lugnt :)
Det enda kravet är att du är glad (gott morgonhumör är dock inget måste).
Hanna
OBS! Tidiga och lugna kvällar är ingen garanti. Återbetalning ges ej och inte heller öppet köp!
Gratis inträde till Solchanar "Solis" Dew Abico Johansson's dop ingår!
//Emma
Haha, du skrämmer ju bort folk Emma ;)
Hanna
Nejdå! Önskningarna om att få åka med bara rullar in i min PM. Gör det inte det i din? :-o
//Emma
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
jag hade velat följ med :) då jag aldrig varit på en utställning så hade det varit jätte kul att se hur de är och så, men hade dock kommit utan marsvin då jag inte vet hur något som helst går till =)
M.v.h Johanna www.nimroda.n.nu/
#4 Jag ska ställa ut där för första gången, vet inte heller riktigt hur det går till, men finns alltid någon som hjälper en:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
alla mina marsvin är blandisar . har läst att man kan ställa dem . men sen kan jag inte resten och har nog inte rätt utrustning till att ha med dem heller =( kanske fel att fråga i tråden men om någon hade kunnat skicka ett pm om exakt vad man hade behvövt ha med sig til sitt marsvin då man reser från malmö till kalmar då
#6 Ja kan man, i petklass :) Man behöver ingen speciell utrustning: en varsin transportlåda åt dem, en platta som dem ska stå på, mat till dem och ev dej :) inte mkt mer, läs gärna artikeln om petklass som finns på startsidan av mif :=)
okej vart får man tag på plattan hihi märks hur okunig man e när de gäler della hihi
#8 #9 Ni får gärna ta den diskussionen i en annan tråd, tänk på att det här är en annons ;)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#förlåt frågade oxå om pm i första komentaren=)
föresten finns platsen fortfarande ledig eller e de taget =)
Det finns fortfarande plats kvar i stugan :P
Hanna
#12 hade du kunnat skicka ett pm till mig om mer info så som kostnad och allt annat ni kommit fram till :)
#13 - Japp, det är på väg :)
Hanna
#14 tack så hemskt mycket =) mitt internet krånglar så jag kan inte starta pm utan endast svara och så, konstigt internet :/
#10 Har vi gjort innan du sa det
hahaah låter underbart :)