Första utställningen
Har nu bestämt mig för att anmäla Sally & Kutym till kalmar. Jag är ännu inte medlem men om jag läste rätt på SMF så behövde man inte vara det första utställningen. Ska skriva ut anmälnings blanketten & sicka in. Sally i klippt långhår & Kutym i ras långhår.
Vd ska man tänka på första gången? Lite små tipps bara.
Hur gjorde ni eran första?
Sally på första bild
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Ska också ställa ut på min första utställning snart! Så komenterar bara för att få tips med ;)
Otroligt söta grisar i alla fall!!
#2 Vad roligt. VAd ska du ställa i?
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
jag ska oxå ställa ut nu första gången oxi i kalmar då =) så tips på allt möjligt hade varit fint =)
M.v.h Johanna www.nimroda.n.nu/
Alldeles riktigt behöver man inte vara, jag är inte heller medlem, men ska ställa med där för första gången i pet! =)
Fina "svin" du har =)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#2# Jag ska ställa i Pet klass, som det ser ut nu, tar kanske en klass till :) Jag ska ställa i Landskrona, vart ska du ställa?
vad många vi var som skulle ställa första i kalmar. Vi får väl ställa oss i en klunga & se u som fån 
…………………………………..
#7 Ja får vi nästan göra ;) haha 
#7 ja hahah så slipper man stå själv och se ut som ett fån hihihi
Vi får försöka fixa det ihop =)
haha. jag har iaf med en kompis som ska leda mig rätt. Ska bli roligt att träffa er.
…………………………………..
#11 Ja ska bli skoj!:D
nu är iaf min amälan skickad. Eternitys Kutym & Eternitys mber Queen. gud snacka om nerver…
…………………………………..
fick medelande idag om att min anmälan var mottagen =)
Jag skicka min med snigel leverans
( posten.) Så den åkte iväg igår. Jag kommer skaka som ett asp löv sen. har inga nerver. Men vill veta att Kutym är ras typisk. Annars blir det inge avel på honom
…………………………………..