Mifs i särklass längsta näsa?
Blir svårt att slå hehe inte ens Morris har så lång nos:P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag vet inte varför den blir så extremt lång ut på bild :-S I verkligheten ser den ut som vilken petnäsa som helst. Fast riktigt så illa som denna bilden brukar det inte vara, här både klämmer han ihop kroppen och sträcker halsen :-P
#2 Ögonblicksbild kallas det
#3 Nope, av typ 15 bilder blev 10 av dem ungefär såhär fast med liiite kortare näsa :-P
#4 Aha haha
Haha, charmig kille :) Blir svår att bräda ;)

Jag tycker våran hona Humba har en ganska lång nos men inte ens hon kan tävla emot detdär =P hihi
haha. har oxå en kille med lång nos. Ser ut som en råtta. Men goo är han iaf
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Söt bild! : )
Nosen… sträcker den sig ända fram till ögonen eller hur menar man med lång nos? Jag som är segtänkt bara… men lite nyfiken : )
#9 Det har jag faktiskt inte tänkt på men det borde vara så det räknas. För mig är det mer intrycket, Bus ser inte särskilt långnäst ut i verkligheten så hade han inte blivit såhär på varenda bild hade jag nog inte ens reflekterat över att han skulle ha ovanligt lång nos
#10 Åh, så söt hon var!
#11 Udo har ju en jättefin näsa! Kanske inte för rasklass men utan långnäsa, ingen Udo :-P Han hade en syrra som såg ut som hon kutat in i en vägg så han fick nog hennes nos också hehe
Haha, jag hittade en liten sak som kan konkurrera med Bus!
Quittra föddes i Birks sista kull och bilden är tagen när hon var ca 3månader. Vinkeln får nosen att se längre ut än den var men lååång var den :-P Hon växte dock i den senare vilket Bus inte verkar göra.
Man kan ju knappast anklaga henne för att vara söt på bilden iallafall :-S
#13 Haha vilket charmtroll och stora öron med:P hihi
#14 Japp :-P Det är Quittra som bodde hos de som du köpte Pyret av
#15 Aha :) Hon växte i dem i alla fall hihi =)