SMF har fått en ny hemsida!
http://www.svenskamarsvinsforeningen.se/
Roligt med lite förändring! Den ska jag kika närmare på nu. :-)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Underbart, ska kika noga nu :-)
Den är mycket snyggare nu! 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Såg den i morse, den blev ju jätte fin! :) Ska kolla lite mer på den nu! :)
Jag har redan innan sett delar av den och tycker att den är riktigt fin :) Praktiskt med sökfunktion och toppen att mer fokus kommer att läggas också på faktadelen (fast ups, det var visst det jag skulle fixa - bäst att lägga lite krut på att skriva klart grejorna ;)).
Hanna

Så fin den har blivit!
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
Jag tycker det nya utseendet är jättefint! Ännu har jag inte hunnit kolla in allt nytt men det verkar himla bra :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#6 Jaa.. Jättefina fotomodeller! Är så tacksam för att jag fick låna dem en stund. Även brindle abessiniern som syns under uppfödare-menyn tillhör för övrigt en MiF:are - Jenniki.
Jag har ett uppdrag till er på MiF!
Vore snällt om ni kunde tänka er att testa nya funktionen "sök uppfödare". Funkar den bra? Förstår man hur man ska använda den?
Ja de göt det ju! Jättebra.
Hemsidan blir så fin! Ni är så duktiga.
#11 Toppen! Å nu inser jag att jag glömde säga att din magpie också syns på några ställen juu…
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ni har gjort ett superjobb med den nya hemsidan verkligen, alla medverkande! :) Det är mycket lättare att navigera runt på den och den innehåller mera intressanta saker. En roligare sida helt enkelt.
Jag tänkte kommentera ang. sök uppfödare-funktionen när jag upptäckte den igår faktiskt. Det funkar jättebra! Det är mycket lättare att hitta det man söker efter nu. Det tror jag att många kan dra nytta av.
Alla tummar upp till nya hemsidan!
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#12 Ja lilla söta Pansy! Jag har sett henne.
Jag var så nyfiken på hur ni skulle lösa den funktionen. Smart lösning. Nu ska jag titta lite till på SMFs hemsida…