Tar en liten paus
Jag försvinner från marsvin.ifokus ett tag, det har varit för mycket sorgligheter med marsvinen det senaste och nu vill jag bara försöka hitta tillbaka till glädjen i att ha fina, underbara och friska marsvin. Vi hörs och ses snart igen, maila gärna om ni vill någonting (mailadressen finns på min hemsida).
Kram 
Hanna
Kram Hanna. ♥
Kram på dig. Vi förstår.
Kram på dej Hanna, hoppas du kommer tillbaka snart♥
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
*kramar*

Styrkekramar till dig!
Jag hoppas verkligen du hittar tillbaka till glädjen runt dessa underbara små djur!
Mvh Alexandra
På återseende… Och stora kramar från mej…
Så synd, det kommer att bli trist att inte skymta dig här inne. Men jag förstår ditt beslut. Hoppas att du återfinner gnistan snart. Kramar!
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Verkligen tråkigt hanna :(
Det är helt förståeligt att du väljer att ta en liten paus och jag hoppas du återfår marsvinsglädjen genom ditt underbara gäng hemma, för att komma tillbaka hit snart igen. Efter alla dessa år på Mif kommer det bli väldigt tomt utan dig om än för en kort stund, men jag får väl tänka att du är på din välförtjänta elefantsemester ;)
Vi syns på lördag :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Ledsen att du haft så mycket sorg med dina små. På återseende, ha det så fint så länge
Känner verkligen med dig hanna!<3 Passa på och njut av den härliga vårsolen med dina sötnosar :) Ses snart igen hoppas jag ^^
Helt förståeligt! Ses snart igen! :-)
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se
Kommer att sakna dej. Kom tillbaka snart!
Vad tråkigt :-( Jag förstår verkligen hur du känner och jag hoppas det vänder snart! Styrkekram!

Förstår dig till 110%- jag är också off för tillfället, främst för att jag inte får sova men även för att det varit/är jobbigt med djuren här också…
Hoppas att du hittar tillbaka till det underbara i att ha marsvin, trots att det varit mycket som varit jobbigt den senaste tiden och att du är tillbaka här snart igen- blir väldigt tomt utan dig.
Kram!
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
Riktigt synd :( Hoppas att du hittar tillbaka snart!
Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus