Ny herre här hemma!
Lite oplanerat hittade jag en underbar och söt liten herre vid namn Bäckebo`s Tokiga Ture som jag fick med mig hem! =)
Pe White är han och riktigt gosig och fin!
Blind verkar han dock vara, men inget som hindrar honom inte! Han går nu med Molly och efter lite bråk i början så går dom nu ihop hur bra som helst =)
Men vilken sötis. Lycka till
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jösses vad söt!
Nu fattar jag verkligen varför de kallas grisar… 
Så söt!^^ Grattis till godingen eller vad man nu säger :-) Han är jättefin :-D
Hur blev han blind? Eller föddes han så?
Gud så söt! Underbar bild :-)
vad söt han är
Får lov och gratulera! Vad roligt med en till gris :)
Tack allihopa! Han är helt enkelt underbar! =)
Hur han blev blind vet jag inte riktigt tyvärr, var jag som märkte det när jag kom hem med honom. Men han klarar sig hur bra som helst utan syn så han har nog varit det ett bra tag iaf.
Han är den som är gosigast uppe i famnen helt klart! Men det ser ni kanske på första fotot haha ;o)

Lycka till med han! =) Blev lite tomt i buren.
Tack Gina! =) Han passar perfekt här bland alla "mörkisar" haha ;p
Åh vad fin han är! :)
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se
Men himmlarns vilken söööt. Jag vill med ha en liten skinny, men har verkligen inte råd att köpa nån just nu i o me priserna och mina kommande importer. Nån gång i framtiden så!
Lovers Marsvin - lovers.n.nu - Eskilstuna - ej smf reg
Åh så söt han är! :)
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se
Ser verkligen ut som en liten mysgubbe! Du får gärna skicka hit honom sen om du känner för det ;)
Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus
#14 Haha, jaså? Vad ska din dam där hemma tycka om det?? ;p
#15 Jaa, men det gör väl inget. Han är ju både söt och fin! ;o)
Så himla fin! Nu blev jag lite skinnykär ;)
Hanna
Kanske har jag missuppfattat något, men går han med en hona nu alltså? Om man inte vet om blindheten är medfödd eller en skada så skulle inte jag rekommendera att avla på honom. Medfödd blindhet är väl inte direkt något man vill riskera att sprida vidare.
Har jag missat något så ber jag så hemskt mycket om ursäkt. Jag är inte ute efter bråk, utan bara att uppmärksamma 
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
Åhh vad söt. Jag har börjat fundera på att skaffa ett nakenmarsvin dom är så söta .
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#18 tänkte samma sak..

Sööt!
#18# Tänkte också på det, inte så roligt att föra vidare blindhet.
Han hade fått in en hel havre som gömt sig bakom ögat. Tittade fram ett par dagar efter han kommit hit. Vet dock inte hur länge han gått med det då jag inte matar mina med hel havre. Iaf så vägrade min hane och han gå ihop med varann så han fick komma tillbaka till min väninna häromdagen. Hemskt tråkigt, men gick inte alls :(