Marsvinets bön
Detta var så sött så ja nästan grät 
Marsvinets Bön:
-Vær sød at give mig en kammerat. Jeg kan ikke lide at være alene. Det er så rart med en at skændes med og sove med og popcorne sammen med. Og jeg vil stadig elske dig menneske lige så højt.
- Vær sød at se mig når jeg hænger med hovedet og er sløj. Jeg vil ikke have rovdyrene skal spise mig så jeg skjuler jeg er syg så længe jeg kan. Find en sød og dygtig marsvinedoktor der kan hjælpe mig til at blive rask igen.
-Vær sød at sørge for jeg altid har vand. Det er ikke rart at være tørstig. Og giv mig god sund mad at spise så jeg forbliver stor og stærk så jeg kan lege.
-Giv mig et stort bur og ture i løbegård. Jeg elsker at lege racerbil og gå rundt og undersøge ting.
-Når jeg står på burkanten eller kalder på dig er det fordi jeg gerne vil have lidt opmærksomhed. Tag en lille snak med mig og nus mig, så bliver jeg så glad.
- Kan du ikke have mig mere så find nogle mennesker der gerne vil passe på mig. Jeg tåler ikke at blive efterladt i en skov eller i en container så bliver jeg syg og dør.
Dette er min bøn til dig.
Skrivet av Isa Olsen
Lovers Marsvin - lovers.n.nu - Eskilstuna - ej smf reg
Ingen som kan översätta den?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
översatt med google translate. Och lite ändringar av mig.
till ENGELSKA först.
-Please give me a buddy. I dislike being alone. It's so nice to have a quarrel with that and sleep with and popcorn together. And I'll still love you man just as high.
- Please see me when I hang my head on the side and is unwell. I do not want predators to eat me so I'm hiding I'm sick as long as I can. Find a cute and clever guinea pig doctor who can help me to get well again.
-Please make sure I always have water. It's not nice to be thirsty.And give me good healthy food to eat so I stay big and strong so Ican play.
-Give me a big cage and tours in the pen. I love to play race car and walk around and explore things.
-When I stand on the cageside or calling you its because I want a little attention. Take a little talk with me and pet me and I´ll be so happy.
- Do you not want me more, please find some people who want to look after me. I can not bear to be left in a forest or in a container, then I become sick and die.
This is my prayer for you.
OCH SVENSKA. fick ändra här ja med :S
-Kan du ge mig en kompi? Jag ogillar att vara ensam. Det är så skönt att ha ett gräl med någon och sova med och popcorna tillsammans. Och jag älskar dig fortfarande lika högt.
- Se mig när jag hänger med huvudet och är sjuk. Jag vill inte att rovdjuren äta upp mig så jag döljer jag är sjuk så länge jag kan.Hitta en söt och smart läkare för marsvin som kan hjälpa mig att bli bra igen.
-Se till att jag alltid har vatten. Det är inte trevligt att vara törstig.Och ge mig bra hälsosam mat att äta så jag håller mig stor och stark så jag kan leka.
-Ge mig en stor bur och turer i hagen. Jag älskar att leka race bil och gå runt och utforska saker.
-När jag står på burkanten eller ropar på dig är det för att jag vill ha lite uppmärksamhet. Ta lite prata med mig och gosa mig och jag blir så glad.
- Vill du inte ha mig mer så hitta några som vill ta hand om mig.Jag kan inte klara att bli kvar i en skog eller i en container, då jag blir sjuk och dör.
Detta är min bön till er.
Lovers Marsvin - lovers.n.nu - Eskilstuna - ej smf reg
Tack :) Den är bra :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.