Inreda "naturtroget"?
Kikade runt på Mus.ifokus och hittade massor i ämnet inredning - naturtroget, ingen som gör nåt liknande för sina marsvin?
är inte händigast i världen men har funderat på hur man kan få till det på ett snyggt sätt, ska byggas stor bur och då har jag tänkt bygga egen inredning och måla. mina marsvin uppskattar verkligen grenar och alltmöjligt utifrån, så tänkte nog ta in lite större grenar och sånt.
men iallafall. frågan var om nån gått i liknande tankar?
jag gjorde upp en eld för dig, nu brinner hela skogen.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag ska nog så gräs och Havre i krukor och ställa in på nått sätt. Så får man ju har fler som man kan bytta i mellan efter som det lär ju bli uppätet ganska snart. men tror det kan bli bra. om man får gräset till att hänga ner lite så ser det ju bäst ut. man kanske kan gräva upp en gräs tuva i tädgården elelr nått så slipper man ju vänta på att det man så ska växa till sig..:D
så lite växter tänkte jag plantera och så. Stenar borde väl gå ochså att läga in som det kan sitta på :D

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har inrett med stenar och byggt som ett litet klippsystem med massa rötter och grenar och det blev riktigt snyggt men tyvärr så har jag inga foton ifrån det, nu inreder jag med fleece för att grisarna helt enkelt tycker om det bättre
Men det är ju snyggt att ha det naturtroget!
har funderat många gånger på att göra natur troget. Men vet inte hur jag ska börja. Tror nog att uteburarna kommer inredas mer. Inne kommer jag fortsätta göra kryp in under grenar osv.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering