Färg och rashjälp:)
Nån som kan svara på vilka raser, färger, teckningar och allt sånt mina marsvin har?:) Jag är verkligen sämst på sånt:P Båda är köpta på en djuraffär, så dom är troligen blandraser. Gucci är antagligen en agouti, eftersom hennes hårstrån är grå längst in sen mörkbrunt och längst ut typ ljusbrunt, men jag är ju inte säker så vill gärna ha hjälp. Somsagt jag är inte så bra på dehär så jag kan inte vad färgerna heter:P Och Karamell är troligen en dutch, men jag vet inte om hon är en blandras eller inte.(Gucci är den brun/vita och Karamell den vit/orange/svarta)
Karamell:)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag är inte riktigt säker på på färgerna men jag tror att:
Karamell: Black, White och saffron/creme och kanske en långhårig virvel!?
Gucci: Är troligen en Augoti, för våran Luma har samma färg, sen Creme/white, men sen rasen vet jag inte riktigt men kanske en Nonself!?
Jag vet inte om det riktigt stämmer med färgerna eller raserna men tror att det kan vara något liknande 
Båda är blandisar. En virvel därför att virvlarna inte är tillräckligt många eller placerde på rätt sätt för att vara en abyssinier och en semilånghår därför att hon inte ser ut att vara helt korthårig hon har lite kjol. Karamell är white/buff/black och Gucci är buffagouti/white att hon är buff på magen har med teckningen att göra agoutis ser ut så hon har alltså ingen fläck på magen. Möjligen är de cream istället för buff för färgen är så ljus.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Då var det nästan rätt
Men det är verkligen jätte fina och söta tjejer 
Dom är ju supersöta!! : ) Gillar verkligen Guccis färg : )
#6 #7 Tack så mycket för svaren!:)
#8 Tack:D
#9 Tack:), de gör jag me;D