[Sökes] Transporthjälp: Eskilstuna - Borås
Jag söker transporthjälp till ett marsvin från utställningen den 7 maj i Eskilstuna till Borås eller närliggande stad (t.ex göteborg)
Skicka ett pm så kan vi diskutera mer :)
Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus
vad menar du med att du söker transport hjälp?
/ Linnea och grisarna <3
#1: Att jag letar efter någon som kan transportera ett marsvin ifrån Eskilstuna till Borås åt mig. Kanske uttrycker mig lite dåligt :)
OM det nu inte skulle lösa sig innan, så åker jag ner till Göteborg 2 Juni. Så om marsvinet har någonstans att bo under tiden så kan vi ta en liten omväg och åka över Eskilstuna. Bara att höra av dig i så fall :))
Ja men det vore superbra isåfall! Jag hör av mig när jag vet lite bättre :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nu känner jag att jag måste blanda mig i denna tråd eftersom marsvinet som ska flytta bor hos mig och jag är bara i Eskilstuna den 7 maj på en utställning, annars finns jag och marsvinet i Arboga. Vet inte om det gör någon skillnad med transporten, men tänkte att det var viktigt att påpeka detta så det inte bllir några missförstånd.
För min del blir det en mindre omväg eftersom vi normalt sett åker till Göteborg via Örebro :))
#6: Då tänkte jag rätt, jag tänkte på E20 från eskilstuna ner till göteborg, då passerar man väl Arboga? :) Missade att skriva det förut
Jo det är klart men jag bor i Ludvika, så åker jag över Eskilstuna blir det en omväg på ca 10 mil, men ska jag till Arboga blir det inte mer än 4-5 mil extra så det blir ju bättre.
#8: Jaha, jag trodde du åkte ifrån stockholm så jag var helt ute och cyklade haha. Nu är jag med på noterna igen :))