Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: utställningar
Läst 999 ggr
Isnona
0

[Sökes] Transporthjälp: Eskilstuna - Borås

Jag söker transporthjälp till ett marsvin från utställningen den 7 maj i Eskilstuna till Borås eller närliggande stad (t.ex göteborg)

Skicka ett pm så kan vi diskutera mer :)

Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus

bestmarsvin
0

vad menar du med att du söker transport hjälp?

/ Linnea och grisarna <3

Isnona
0

#1: Att jag letar efter någon som kan transportera ett marsvin ifrån Eskilstuna till Borås åt mig. Kanske uttrycker mig lite dåligt :)

miacaliza
0

OM det nu inte skulle lösa sig innan, så åker jag ner till Göteborg 2 Juni. Så om marsvinet har någonstans att bo under tiden så kan vi ta en liten omväg och åka över Eskilstuna. Bara att höra av dig i så fall :))

Isnona
0

Ja men det vore superbra isåfall! Jag hör av mig när jag vet lite bättre :)

bergatrollet
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Nu känner jag att jag måste blanda mig i denna tråd eftersom marsvinet som ska flytta bor hos mig och jag är bara i Eskilstuna den 7 maj på en utställning, annars finns jag och  marsvinet i Arboga. Vet inte om det gör någon skillnad med transporten, men tänkte att det var viktigt att påpeka detta så det inte bllir några missförstånd.

miacaliza
0

För min del blir det en mindre omväg eftersom vi normalt sett åker till Göteborg via Örebro :))

Isnona
0

#6: Då tänkte jag rätt, jag tänkte på E20 från eskilstuna ner till göteborg, då passerar man väl Arboga? :) Missade att skriva det förut

miacaliza
0

Jo det är klart men jag bor i Ludvika, så åker jag över Eskilstuna blir det en omväg på ca 10 mil, men ska jag till Arboga blir det inte mer än 4-5 mil extra så det blir ju bättre.

Isnona
0

#8: Jaha, jag trodde du åkte ifrån stockholm så jag var helt ute och cyklade haha. Nu är jag med på noterna igen :))