Bilder+Text om era marsvin
Skulle vara kul om ni skickade bilder på era marsvin och skrev en text till bilden. Skriv gärna vad det är för ras, färg o.s.v
Ha det bra ;)
ingen som skickar :/
HAHA! Vaaaad sysslar Trasan med egentligen? Undrar om det var det jag hörde ner till mej på Skogsbyvägen härom kvällen? 
Haha
vad sööta 
#2. Hahaha, snacka om att sjunga solo :P

#6 Det är en nonself i färgen goldenagouti/golden/white

Får skicka två gånger för har inngen bra bild där båda är med ;P
På den här bilden är de Kålan.Hon är blandras,virrvel.Antagligen köpt från djuraffären.Är urkass på färger men ni som kan sånt ser säkert vad hon är för färg.. Hon fyllde tre den 25 feb.
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Svart/golden/vit tror jag att Kålan är. I vilken ordning färgerna ska skrivas vet jag dock inte.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Sådär här kmr en bild på Pepci som oxå är blandras, men slät hårig.Antagligen oxå köpt från djuraffären.Somsagt va är jag urkass på färger så ni får lista ut själva vilken färg hon har;P Hon fyller oxå tre fast i november. ngt suddig bild men hittade ingen b'ättre;P
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Pepci är black/white/golden

#9 & #11 tack så mkt de vet jag ;D
Jenny

Tack för svaret jumjums!

#9 Färgerna skrivs i den ordningen som det finns mest av. Den färgen som marsvinet har mest av skrivs först…
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

non self tror jag :)
vad söt hon var!
#18 Det ser inte ut som ett rasdjur riktigt, men det närmaste man kommer är nonself cream/white.