Vad gör dina marsvin...
…för att charma dig?
Här hemma blir jag helt "förtjust" när Calypso tvättar sig eller när Sera blinkar vackert några gånger när hon kollar på matte :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
När dom gäspar så charmar dom mig så otroligt gulligt när dom gäspar stoort och sträcker ut sin lilla tunga:P
Eddie är så söt nät han tvättar sitt långa håår :P haha
Och Oggie mamma grisen själv han kan jag inte låta bli att gå fram å gosa med när han står med tassarna på burkanten som han gör typ varje gång jag går in på mitt rum :P

Mina små gullepluttar brukar pussa mig på hakan eller sitta och slicka på mina händer och då blir jag alldeles varm i hjärtat!
Så sött ^^,
Mvh Felicia

Jo det är väldigt sött, lite skönt att dom tycker att husse smakar gott också. Billigt godis i längden:P oj…det där kan nog misstolkas
Pärlan var sååå söt en kväll: jag strök henne över ryggen och hon gäspade åhhh så sött tänkte jag och klappade lite till, då gäspade hon igen :)
och så har hon stränkt på sig med frambenen och gäspat, som en liiten hund <3

Dom slickar mina fingrar - så lättcharmad är jag! Då får de lite godis :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#6 Naww vad sött :)
#7 Det är gulligt ;) Jag gilar när Calypso pussar (slickar)mig på munnen när jag säger "puss" med ljus röst och låter glad.
Mvh Felicia
Melvis när hon gäspar <3 det går bara inte att inte le och tycka att det var alldeles jätte bra att hon är MITT marsvin ;)
Blondie när hon kuttrar och hoppar <3 aah gud vad det är sanslöst roligt och gulligt att se när Blondie sätter fart, då är det varken ett eller två hopp, utan minst 5 och en massa kutter till ;)
Hihi :)
Mvh Felicia
Det är roligt att titta på :P
Ja, verkligen :) Undra vad Bindi och Disa har för personligheter… =P
Mvh Felicia
#12. Just ja! När får du hem dom? :)
#12 Parcanovis Bindi (Abessinier) kommer 21 april och "Lyans" Disa (virvel/coronet/sheltie) hämtas på utställningen i Rävlanda (Calles första uställning!) 28 april.
Mvh Felicia