Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbeteendehantering
Läst 650 ggr
FeliciaS
0

Vad gör dina marsvin...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…för att charma dig?

Här hemma blir jag helt "förtjust" när Calypso tvättar sig eller när Sera blinkar vackert några gånger när hon kollar på matte :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

[Liinda]
0

När dom gäspar så charmar dom mig så otroligt gulligt när dom gäspar stoort och sträcker ut sin lilla tunga:P

allobosia
0

Eddie är så söt nät han tvättar sitt långa håår :P haha

Och Oggie mamma grisen själv han kan jag inte låta bli att gå fram å gosa med när han står med tassarna på burkanten som han gör typ varje gång jag går in på mitt rum :P

Lejonkungen
0

Mina små gullepluttar brukar pussa mig på hakan eller sitta och slicka på mina händer och då blir jag alldeles varm i hjärtat!Skrattande

FeliciaS
0

Så sött ^^,

Mvh Felicia

Lejonkungen
0

Jo det är väldigt sött, lite skönt att dom tycker att husse smakar gott också. Billigt godis i längden:P oj…det där kan nog misstolkasRäcka ut tungan

GroaLover
0

Pärlan var sååå söt en kväll: jag strök henne över ryggen och hon gäspade åhhh så sött tänkte jag och klappade lite till, då gäspade hon igen :)

och så har hon stränkt på sig med frambenen och gäspat, som en liiten hund <3

ciss
0

Dom slickar mina fingrar - så lättcharmad är jag! Då får de lite godis :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

FeliciaS
0

#6 Naww vad sött :)

#7 Det är gulligt ;) Jag gilar när Calypso pussar (slickar)mig på munnen när jag säger "puss" med ljus röst och låter glad.

Mvh Felicia

[MatildaW]
0

Melvis när hon gäspar <3 det går bara inte att inte le och tycka att det var alldeles jätte bra att hon är MITT marsvin ;)

Blondie när hon kuttrar och hoppar <3 aah gud vad det är sanslöst roligt och gulligt att se när Blondie sätter fart, då är det varken ett eller två hopp, utan minst 5 och en massa kutter till ;)

FeliciaS
0

Hihi :)

Mvh Felicia

[MatildaW]
0

Det är roligt att titta på :P

FeliciaS
0

Ja, verkligen :) Undra vad Bindi och Disa har för personligheter… =P

Mvh Felicia

[MatildaW]
0

#12. Just ja! När får du hem dom? :)

FeliciaS
0

#12 Parcanovis Bindi (Abessinier) kommer 21 april och "Lyans" Disa (virvel/coronet/sheltie) hämtas på utställningen i Rävlanda (Calles första uställning!) 28 april.

Mvh Felicia