Hallån flyttar hit idag!
Super söt hona! :-)
Grattis till den nya familjemedlemmen!!
Tack Linnea! Ja, hon är verkligen söt som socker. En vilding har jag fått höra hon är med, bara ett par timmar kvar tills vi ska åka och hämta henne, så härligt =)
#2 - Åh måste vara riktigt otåligt att vänta!! :-)
Gud vad söt! 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jaaa visst är hon :D Ska alldeles strax ge oss av för att hämta lillsnuttan =D
NU kommer gamlingar här hemma bli glada av att bli av med henne. Men lite tomt kommer det allt bli. Ni kommer inte få en lugn stund kan jag lova 
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Vad roligt och vilken söt liten hallångris ^^
Hanna
Naw så söt! :)
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se
Supersöööt
Men åhhhh så söt hon är!
Ser ut som ett litet busfrö : ) Supersöt!! : )

Nääääääää men fy tusan så galet söt!! grattis!!!
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Tack allihopa! Vi kom precis hem här för en stund sedan. Hallån gick DIREKT på paprikan i buren, noll brydd om Molly eller att hon var på ett nytt ställe, alltså guuuuuuud så söt hon är! Började prata och kuttra så fort jag satte mig ner en stund och gosade med henne, ska bli så kul att lära känna henne! Dottern är VÄLDIGT stolt över sitt nya marsvin och har bytt ut alla sina nappar mot Hallån. (Hur bra som helst att sluta med nappar om man får ett eget marsvin haha ;o) )

Hon är supersöt! Grattis!! :D
Mvh Alexandra
Vilken supersöting!
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

E glad att hon hamnade hos dig, mamma, moster o syster önskar lycka till =)
Tack Gina och alla andra! =) Hon och Molly mumsar morot nu, ska strax sno till oss en liten gosstund med underbaringen! Kunde inte sluta titta på henne i buren imorse, hon är så gudomligt söt så finns inte! :)