Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: utställningar
Läst 689 ggr
Mojma
0

Hur ligger det till på utställning?

… Är vem/vilka som helst välkomna som åskådare, även om de inte ska ställa ut? Känns som att så borde ju vara fallet, men är ju bäst att fråga, då jag aldrig själv besökt en utställning trots att marsvinen har funnits med länge.

Abico
0

Ja alla är välkomna och det kostar ingenting att titta :)

Hanna 

Mojma
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Okej det lät ju super :) Finns det också saludjur på utställningarna? eller är det bara tillåtet på vissa särskilda?

Abico
0

Ja det finns nästan alltid djur till salu :)

Hanna 

Mojma
0

Okej :) tack för så snabba svar förresten! Såg att det är en utställning imorgon i Eskilstuna. Men jag kan inte se när själva utställningen "öppnar"? När man kan komma in som åskådare?

Och hur går det till, när öppnar den delen då man kan kika runt på saludjur? Eller finns det hela tiden där under själva utställningen? Många frågor eftersom detta är helt nytt för mig!

Tänkte kika förbi om jag hinner där imorgon tänkte jag. Kan det finnas bebisar till salu där eller endast vuxna?

Abico
0

#4 - Jag vet inte när utställningen börjar, det står i bekräftelsen som anmälda får utskickad till sig. Kanske kan någon som ska ställa ut skriva exakt tid. Men vanligen brukar incheck vara runt 8-9 och en stund därefter drar utställningen igång. Om man kommer mellan 10-12 har utställningen garanterat dragit igång.
Utställningsdjuren kan finnas i eget rum men oftast finns det avsedda bord eller liknande i lokalen där de står och där finns både ungar och lite äldre djur till salu :)

Hanna 

Mojma
0

Ja det står att incheckningen är 8-9 imorgon, och jag har hund som jag måste åka & vaccinera på morgonen mellan 9-10 ungefär. Men någon som vet hur länge det brukar hålla på? Så jag inte åker dit & har missat allting. Det vore ju typiskt.

Ska bli jätteintressant imorgon om jag bara hinner dit! :)

idipidi
0

Bedömningarna beräknas dra igång vid 10 och sen är lunchen beräknad till ca 13-14. Om du kommer precis under lunchen så händer det inte så mycket. Svårt att säga hur länge vi håller på efter lunch, men jag gissar på ytterligare ett par timmar. Du är förstås välkommen! Skrattande

Mojma
0

Tack så mycket för bra välbehövlig info! :)

Då ska jag väl hinna kika förbi då, ska bli spännande!

Moa-16
0

Var i Eskilstuna är den?

Abico
0

#9 - Jädersgården

Hanna