Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketter: bilderfilmer
Läst 865 ggr
Lyan
0

Hehehe Gissa ras och färg!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Blixten ställde till det lite så bilden ser blåaktig ut men bilden stämmer ändå ganska bra med verkligheten

[jejjas]
0

Min första tanke när jag såg bilden va: vad är det där Flört men såg sen att det va enliten gris fis ;)

Sheltie golden agoutie/white? Tungan ute

[Strawberi]
0

Shelite Lemonagouti/White/Cream

Misarn
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det är säkert en liten snaggat Shelite gubbe =)

Lyan
0

Linnea hade rätt men jag misstänker väldigt starkt att hon fuskade för att hon kände igen Kitty :-P Fyyy, på dig ;-)

Emmsann
0

Hahah ser ju ut som en skinny! Men varför har du klippt henne? :-o

//Emma

[Strawberi]
0

#4 - Klart jag gör älskar alla dina grisar hihih!!

Lyan
0

#5 Alla ska badas för Ringorm så det är för att komma åt ordentligt överallt och så de ska torka snabbare. Kitty AVSKYR att bada så hon fick bli helsnaggad så det går ännu fortare

#6 Hahaha, speciellt "farmor" ;-)

[Strawberi]
0

#7 - Åhhh Farmor…. Puss på farmor ;-)

Creation
0

Haha shit vad du rakat henne kort. :p Jag skulle aldrig våga raka så nära ögon och öron. Rakning över huvud taget verkar iofs knepigt ;)

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Lyan
0

#8 Vilken tur att hon är på min Avatar så du kan dreggla över henne hela tiden :-P

#9 2mm. Har ett speciellt skär som inte nyper om man har det rakt :-) Det förra pudelskäret var jätteknepigt eftersom både över- och underskär gick lika långt ut, med det har jag aldrig vågat raka huvudet, dessutom var det på bara 1mm.

Alla är snaggade nu, mina vackra långhår har blivit skinnys :'( Tack och lov var det bara ett par stycken som hade utslag under pälsen

Sanni
0

Haha, vad rolig hon ser ut :)

Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)