vadå inte rättigheter?
tycker de är konstig vf helt plötsligt jag inte kan få upp vissa trådar jag deltat i innan , utan de står bara du har inte rättigheter till denna sidan eller något liknaden . vad beror de på?
M.v.h Johanna www.nimroda.n.nu/
men vem låser den, för om den är borttagen så bör den ju inte ploppa upp i "diskissooner där jag deltar"

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det är troligen en bugg eller något tillfälligt fel. Blir så för mig med ibland. Prova byta webbläsare till t.ex Firefox där fungerar mif bättre, iaf för mig.
Alltså att du inte kan komma in i tråden, den är troligen kvar bara det att mif och internet explorer inte vill arbeta tillsammans för tillfället.
MVH Erika :)
Samma sak i firefox. Haft en tråd som inte finns längre i diskussioner där jag deltar rutan i flera dagar, grymt irriterande, men det fixar dom nog snart om vi har tålamod ;P

Troligtvis är det en bugg- även jag (som ju har rättighet att läsa samtliga trådar på sajten- även borttagna) får upp det meddelandet emellanåt, senast under kvällen idag.
Den nya versionen av iFokus är ombyggd helt från grunden och dessutom lanserad i förtid innan den hann testas tillräckligt. Därför förekommer det ovanligt mycket buggar i samband med släppet av denna versionen. Det enda man kan göra om man vill vara på iFokus under den här perioden är att utrusta sig med extra tålamod :-)
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
okej bra att veta tack sandra
Det blir nog bra när allt är klart. jag kan inte lägga upp bilder. Jag som har så mkt nytt att visa.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#7 Kan inte jag heller:S är så trist, kan inte visa saker, inte tävla osv heller :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
38. ja just att man inte kan deelta i tävlingarna suger. har flera nya grisar som ja inte kan presentera. Nytt bur bygge som vi börjar med idag. suck
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#9 Samma här, bara lyckats få 1 bild av 4 med nu i månadens marsvin :(

Om ni inte redan har gjort det så testa att förminska bilderna så att de inte är större än 1MB, se till att filnamnet endast innehåller gemener och endast "tillåtna" tecken (a-z samt siffror) och att filnamnet är .jpg (inte .jpeg, .JPG, .JPEG) så kan det hända att det fungerar bättre/lättare.
**SMF 237 Sweet Dream's
#11 Har testat, men funkar inte. Går bara få gånger att ladda upp :S
Hej!
Jag är ny här på forumet och har en liten fråga. Om jag vill starta en tråd - hur gör jag då? Det står att jag inte har rättigheter =(
#13 Klicka på "skriv inlägg", så kan du skriva en tråd där

Hej och välkommen hit! :-)
Precis som Frida säger så klickar du på "skriv inlägg" (se bild)- det gäller dock att du är i forumkategorin (startsidan) och inte artikelkategorin för annars fungerar det inte.
**SMF 237 Sweet Dream's
Tack!
Jag var nog i artikelkategorin!

Misstänkte att det kunde bero på att du befann dig i artikeldelen, bra att det fungerar nu :-)
**SMF 237 Sweet Dream's